וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי הרקטות: חיל האוויר תקף ברצועת עזה

ניר יהב

28.8.2012 / 7:57

מטוסי צה"ל תקפו שני אתרי ייצור ואחסון נשק בצפון הרצועה, בתגובה לירי מספר רקטות לעבר ישראל ביומיים האחרונים. מקורות פלסטיניים דיווחו כי שני בני אדם נפגעו באורח קל

צילום: דובר צה"ל

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה (שלישי) שני יעדים בצפון רצועת עזה, כך אישר דובר צה"ל. עוד נמסר כי מדובר בתגובה לירי הרקטות לעבר שטח ישראל במהלך היומיים האחרונים. לדברי מקורות פלסטיניים, שני בני אדם נפצעו באורח קל כתוצאה מהתקיפה.

על פי הדיווח הפלסטיני, מטוסי חיל האוויר תקפו מספר מוקדים ברצועה, ממערב לעיר עזה. היעדים שהותקפו לטענת הפלסטינים הם מטה של המודיעין הכללי בצפון הרצועה ועוד מטה של הזרוע הצבאית של חמאס בדרום הרצועה. במקביל דיווחו מקורות נוספים כי כוחות צה"ל פעלו בלילה בתוך מרכז רצועת עזה, בסמוך למחנה הפליטים אל-בורייג'. לא דווח על עימותים או על נפגעים. עוד נמסר כי צה"ל שיגר לפחות חמישה טילים לעבר היעדים.

דובר צה"ל אישר את דבר התקיפה וציין כי מדובר בשני אתרים ששימשו לייצור ואחסון נשק. כמו כן, צויין כי זוהו פגיעות מדוייקות במטרות והמטוסים שבו בשלום לשטח ישראל. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל", נמסר, "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

כאמור, ביומיים האחרונים נורו מספר רקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל וגרמו דאגה רבה על רקע פתיחת שנת הלימודים. אתמול התפוצצו בשטח פתוח במערב הנגב שתי רקטות קסאם מבלי לגרום לפציעות או להסב נזקים, ואילו ביום ראשון נורו שלוש רקטות קסאם לעבר ישוביי הדרום. אחת הרקטות התפוצצה במפעל באזור התעשייה של שדרות, רקטה נוספת התפוצצה במפעל לעיבוד תוצרת חקלאית במועצה האזורית שער הנגב – ושרידי הרקטה השלישית אותרו בשטח פתוח במועצה. נזק נגרם לשני המפעלים, אולם לא נמסר על פצועים. עם זאת, דווח על נפגע חרדה אחד.

אתמול התייחס נשיא המדינה שמעון פרס לירי הרקטות בביקורו בבית הספר התיכון החדש והממוגן בשער הנגב, ששעריו נפתחו היום לראשונה. "הירי הזה הוא טיפשות אחת גדולה. מה הם חושבים, שלא נירה עליהם בחזרה? מה הם, טיפשים? הם יגיעו למסקנה הזאת כי גם להם (לפלסטינים, ר.ש) יש ילדים. והם לצערי מאוד רעבים. יש להם מחסור במזון. הם חיים במחתרת. הם לא חיים בביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully