וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: הפלסטינים טיפשים אם הם חושבים שלא נגיב לירי

רמי שני

27.8.2012 / 14:51

הנשיא בא לשער הנגב וסייר בתיכון ממוגן לרגל פתיחת שנת הלימודים. בתום ביקורו נמשך ירי הרקטות מרצועת עזה לעבר הדרום. פרס: "גם לפלסטינים יש ילדים, הם חיים במחתרת"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

איום נשיאותי? נשיא המדינה, שמעון פרס, אמר הבוקר (שני) כי שיגור רקטות הקסאם לעבר ישראל הוא "מעשה מטופש". מאז שעות הבוקר שוגרו מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום שלוש רקטות, וכולן התפוצצו בשטחים פתוחים. הנשיא פרס, שסייר הבוקר במועצה האזורית שער הנגב לרגל פתיחת שנת הלימודים, אמר כי הפלסטינים לוקים בטיפשות אם חושבים "שלא נירה עליהם בחזרה".

נשיא המדינה שמעון פרס ביום הראשון ללימודים בשער הנגב, אוגוסט 2012. דייב בוימוביץ'
הנשיא פרס, הבוקר בסיור בבית הספר בשער הנגב/דייב בוימוביץ'

"הירי הזה הוא טיפשות אחת גדולה", אמר פרס. "גם לפלסטינים יש ילדים, והם לצערי מאוד רעבים. יש להם מחסור במזון והם חיים במחתרת. הם אינם חיים בביטחון". בית הספר שבו ביקר פרס, "תיכון חדש", הוא מוסד ממוגן, ובו כיתות חכמות ואמצעים מתקדמים להעברת שיעורים. הנשיא השתתף בשיעור של כיתה ט' וענה על שאלות המורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אתמול: שתי רקטות פגעו במפעלים בשדרות

אמש שוגרו לעבר ישראל שלוש רקטות קסאם. אחת מהן התפוצצה במפעל באזור התעשייה של שדרות, והשנייה התפוצצה במפעל לעיבוד תוצרת חקלאית במועצה האזורית שער הנגב. שרידי הרקטה השלישית אותרו בשטח פתוח במועצה. לשני המפעלים נגרם נזק, אולם פרט לנפגעי חרדה, איש לא נפגע.

באחד המפעלים שנפגע התפוצצה בעבר רקטה שהסבה לו נזק משמעותי. המפעל שב מאז לייצור מלא, והפגיעה אמש גרמה נזקים גם למתקנים סמוכים.

אלון שוסטר, יושב ראש המועצה האזורית שער הנגב, אמר אתמול כי "לשמחתנו, בתי הספר שלנו ממוגנים, והילדים וההורים יודעים היטב את כללי ההתנהגות". לדבריו, "כל המבנים שלנו ממוגנים. אנחנו מתמודדים כבר 12 שנים עם המצב הזה, אך בית הספר כאן מאוכלס בילדים שמגיעים ממקומות אחרים, מרוחקים מהגבול. יש ילדים שהמצב שלהם קשה. לא פשוט לחיות באזור הזה, אבל אנחנו ממשיכים. זה מה שצריך לעשות באזור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully