וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת "כיפת ברזל" יירטה רקטה מדרום לאשקלון

שתי רקטות נורו לעבר יישובי הדרום, כאשר אחת מהן התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון והשנייה יורטה. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים

שתי רקטות נורו הערב (שלישי) לעבר יישובי הדרום. אחת מהן התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון והשנייה יורטה על ידי מערכת כיפת ברזל מדרום לאשקלון. אין נפגעים ולא נגרם נזק כתוצאה מירי הרקטות.

בשבועות האחרונים נורו מספר רקטות לעבר יישובי הדרום, אחרי שבסבב ההסלמה האחרון לפני כחודש התפוצצו עשרות רקטות בשטח ישראל. בעקבות האירועים אז הגיש שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, תלונה למועצת הביטחון של האו"ם ולמזכ"ל האו"ם, באן קי מון. "כל עוד לא ישרור שקט ביישובי דרום ישראל, לא תשקוט גם עזה. חייהם של כמיליון אזרחים ישראליים משותקים. ישראל תמשיך לממש את זכותה להגנה עצמית ותנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי להגן על אזרחיה", כתב פרושאור בתלונה הרשמית.

בתלונה שהגיש, הדגיש פרושאור את "המצב האבסורדי בו ישראל משתפת פעולה באופן מלא עם האו"ם ומאפשרת כניסת ציוד אזרחי והומניטרי לעזה, ובתמורה נשק ממשיך לזרום לרצועה ורקטות נורות לעבר שטח ישראל". פרושאור קרא למועצת הביטחון למלא את חובתה ולגנות את המשך הירי מהרצועה: "מועצת הביטחון, המוטרדת כל כך ממצבם ורווחתם של תושבי רצועת עזה, חייבת להכיר בכך שמצבם לא ישתנה כל עוד החמאס משתמש בהם כמגן אנושי לירי לעבר שטח ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully