וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של השוטר שנרצח על ידי גנב התגייס למשטרה

23.8.2012 / 8:49

אליאל אסולין הולך בדרכי אחיו שלומי, שנדקר על ידי גנב רכב בשנת 2007 ולאחר מאבק ממושך מת מפצעיו. בתוך כך, היום יתקיים דיון בערעורו של הנאשם ברצח האח

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

אליאל אסולין, אחיו של השוטר שלומי אסולין שנדקר על ידי גנבי רכב בשנת 2007, נפצע אנושות ולאחר ארבע שנים וחצי של מאבק מת מפצעיו התגייס אתמול (רביעי) למשטרה. האח הצעיר התגייס ליחידת הסיור בתחנת רחובות – אותה התחנה בה שירת אחיו הגדול.

הוריו של אליאל, דויד ודולי, הגיעו אף הם אתמול ללשכת הגיוס של משטרת ישראל יחד עם בנם למעמד המרגש, וליוו את גיוס בנם. "מבחינתי זו סגירת מעגל ונקודת ציון חשובה עבורי ועבור המשפחה", אמר אליאל בלשכת הגיוס, "משטרת ישראל לאחר האירוע הטרגי היוותה עבורי משפחה והיום אני שמח להצטרף למשפחת משטרת ישראל".

השירות במשטרה נפוץ במשפחת אסולין, שכן גם אשתו של שלומי אסולין, מגי, הצטרפה לשורות המשטרה בשנת 2008 והיא משמת כיום כמש"קית כוח אדם בתחנת המשטרה במודיעין.

בתוך כך, בית המשפט העליון דחה את ערעורו של התוקף של שלומי אסולין – ראתב אבו-עצא – שנאשם והורשע בתחילה בעבירה של חבלה בכוונה מחמירה. על אבו-עצא נגזרו 20 שנות מאסר בגין הרשעה זו, אלא שמאוחר יותר, לאחר מותו של אסולין בחודש אוגוסט 2011, הוגש בחודש נובמבר אותה השנה כתב אישום בגין רצח נגד אבו-עצא. שופטי בית המשפט העליון מתחו ביקורת על אופן החקירה של המשטרה, אולם דחו כאמור את הערעור שהגיש אבו-עצא על הרשעתו והעונש שנגזר עליו.

עוד באותו נושא:
דוקר השוטר אסולין הואשם בשנית - הפעם ברצח
אחרי 5 שנות מאבק: מת השוטר שנדקר בידי גנב רכב
המפכ"ל בלווית השוטר אסולין: "אובדן של אדם מצוין"

mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully