וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 5 שנות מאבק: מת השוטר שנדקר בידי גנב רכב

בבית החולים שיבא בתל השומר הלך לעולמו השוטר שלומי אסולין, שנדקר במהלך מרדף אחר גנב רכב. בשנת 2008 גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב 20 שנות מאסר על הדוקר

בבית החולים שיבא בתל השומר הלך הלילה (רביעי) לעולמו השוטר שלומי אסולין, שנדקר לפני כחמש שנים במהלך מרדף אחר גנב רכב, לאחר שבשבועיים האחרונים חלה הרעה במצבו. משטרת מרחב השפלה פרסמה הודעת אבל על מותו של השוטר, ששירת בתחנת רחובות. אסולין, תושב קריית מלאכי, היה בן 31 במותו והותיר אחריו אישה ושתי בנות. הלווייתו תיערך היום בשעה 16:30 בבית העלמין בקריית מלאכי.

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', התייחס הבוקר למותו של אסולין. "שלומי היה גיבור שאכף חוק ונלחם על חייו, מאז פציעתו על ידי פושע נבזה", אמר אהרונוביץ', "אני משתתף בצער המשפחה, אותה אני מכיר היטב. נמשיך ללוות את המשפחה וביחד ננציח את זכרו ודרכו של שלומי".

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו אמר כי "אומץ הלב ועוז הרוח של רס"מ שלומי ז"ל מעידים על הערכים לפיהם פעל ועל אלה של כלל השוטרים במשטרת ישראל שפועלים יום וליל כדי להגן על שלומם וביטחונם של אזרחי המדינה".

בתחילת שנת 2007 יצא אסולין עם ניידת סיור בעקבות דיווח על גניבת רכב ברחוב יום הכיפורים ברחובות. אסולין ושוטרים נוספים ניהלו מרדף אחר הרכב הגנוב ובשלב מסוים נעצר הרכב ובמקום התפתחה קטטה. אחד מגנבי הרכב התנפל על אסולין ודקר אותו במברג. כתוצאה מכך אסולין נפגע באורח אנוש ומאז הוא נאבק על חייו.

בחודש אוקטובר 2008 גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב 20 שנות מאסר על הדוקר, ראתב אבו-עצא, שהורשע בגרימת חבלה חמורה. בכתב האישום נגד אבו-עצא צוין כי הדקירה גרמה לאסולין לפגיעה קשה בחוט השדרה ולפגיעה מוחית. לאחר ההרשעה אמר דוד אסולין, אביו של שלומי כי "הדוקר עשה דבר חמור. כל עונש שהוא יקבל לא מנחם אותי". אבו-עצא עירער לבית המשפט העליון על עונשו, ובימים אלה מתקיימים הדיונים בעניינו.

עוד בנושא:

לפני שלוש שנים: 20 שנות מאסר נגזרו על הדוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully