וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל בלווית השוטר אסולין: "אובדן של אדם מצוין"

רמי שני

3.8.2011 / 17:52

שוטרים, תושבי קריית מלאכי ובני משפחה ליוו את שלומי אסולין שנפצע לפני כחמש שנים כשנדקר בידי גנב רכב במהלך מרדף בדרכו האחרונה. "שנים היטלטלנו בין תקווה לייאוש", אמר המפכ"ל

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק)

צמרת המשטרה והמשרד לביטחון הפנים, תושבי קריית מלאכי ובני משפחה השתתפו היום (רביעי) בהלווייתו של השוטר שלומי אסולין, שהלך הלילה לעולמו, לאחר כמעט חמש שנים בהן נאבק על חייו, מאז שנדקר במהלך מרדף אחר גנב רכב. מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, אמר בהלוויה כי "שותפות הגורל כורכת את כולנו, וכינסה אותנו בבית העלמין הקטן הזה של קריית מלאכי. זהו אובדן של אדם יקר ומצוין. אנו מיטלטלים בין תקווה ליייאוש זה כמעט חמש שנים, נאחזים בנקודות אור מעל מיטתו של שלומי אסולין, ובנותיו הקטנות אופיר ואליה, שמתפללות לרגע שבו אבא יפקח את עיניו ויחזור".

עוד בנושא
אחרי 5 שנות מאבק: מת השוטר שנדקר בידי גנב רכב
20 שנות מאסר לדוקר השוטר שלומי אסולין

"גם אשתו מגי מחכה וממתינה לנס", המשיך המפכ"ל, "ההורים, דולי ודוד, אחיותיו של שלומי, דנה ואסתר, ואחיו אליאל – כולם מדברים אליו, מלטפים אותו, ומייחלים לרגע שבו ייענו תפילותיהם ושלומי יקום ממיטתו. המסירות, גודל הנפש והאצילות של בני המשפחה היא שחיזקה אותי. ידעתי שהערכים שבהם התברכה המשפחה הנפלאה הזו הם הערכים שספג גם השוטר הזה, שאנו מלווים בדרכנו האחרונה".

שלומי אסולין , נדקר בעת תפקידו ומת אחרי 5 שנים, יולי 2011. חטיבת דובר המשטרה
נאבק במשך חמש שנים על חייו. אסולין/חטיבת דובר המשטרה

אמש הלך אסולין לעולמו בבית החולים שיבא בתל השומר, כמעט חמש שנים לאחר הערב בו נפצע אנושות: בראשית 2007 יצא השוטר עם ניידת סיור בעקבות דיווח על גניבת רכב ברחוב יום הכיפורים ברחובות. אסולין ושוטרים נוספים ניהלו מרדף אחר הרכב הגנוב ובשלב מסוים נעצר הרכב, ובמקום התפתחה קטטה. אחד מגנבי הרכב התנפל על אסולין ודקר אותו במברג. כתוצאה מכך אסולין נפגע באורח אנוש, ומאז הוא נאבק על חייו.

בחודש אוקטובר 2008 גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב 20 שנות מאסר על הדוקר, ראתב אבו-עצא, שהורשע בגרימת חבלה חמורה. בכתב האישום נגד אבו-עצא צוין כי הדקירה גרמה לאסולין לפגיעה קשה בחוט השדרה ולפגיעה מוחית. לאחר ההרשעה אמר דוד אסולין, אביו של שלומי כי "הדוקר עשה דבר חמור. כל עונש שהוא יקבל לא מנחם אותי". אבו-עצא עירער לבית המשפט העליון על עונשו, ובימים אלה מתקיימים הדיונים בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully