וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העקשנות משתלמת: אתון צעירה גובסה ברגליה בבריטניה

רגליה הקדמיות של פרימורס, אתון בת שלושה שבועות, קובעו במרכז וטרינרי במערב אנגליה כיוון שעצמותיה טרם התאחו. עד להחלמה המלאה, היא מקפידה "להשוויץ בו בפני הסוסים"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

ישנם רגעים בחיים שבהם דרושה מעט עזרה מאחרים, אך גם עקשנות בריאה לא תזיק. במרכז וטרינרי במחוז שרופשייר שבמערב אנגליה הופתעו לפני שלושה שבועות מלידה בטרם עת של אתון קטנה המכונה "פרימורס", שבשל הגחתה המוקדמת לאוויר העולם עצמותיה עדיין לא התאחו, ועל כן היא איננה מסוגלת ללכת בכוחות עצמה.

"פרימורס נולדה לפני הזמן, דבר שאינו שכיח במיוחד אצל חמורים, ולא יכלה לעמוד וללכת היטב", סיפרה קייט מקסוול, עובדת במרכז הווטרינרי, "היא שייכת למשפחה מקומית שמגדלת חמורים. המשפחה יצרה איתנו קשר ואמרה שיש בעיה".

עם מעט עזרה: האתון שממשיכה ללכת. רויטרס
האתון. תוך זמן קצר כבר תלך בעצמה/רויטרס

על מנת לאפשר לה לגדול כיאות, קיבעו הווטרינרים את שתי רגליה הקדמיות של האתון הקטנה בגבס בצבע ורוד. הגבס הצבעוני הותאם לאתון בת השלושה שבועות כדי לאפשר לרגליה הקדמיות לתמוך במשקל גופה בטרם יחלימו ויהיו חזקות מספיק כדי להחזיקה.

"היא חברותית מאוד. אין פה חמורים, אז היא משוויצה ליד הסוסים בגבס הוורוד שלה. היא פופולרית מאוד בקרב האנשים שבאים לכאן ומרבה להצטלם", הוסיפה מקסוול. הווטרינרים מבטיחים שתוך עשרה ימים ניתן יהיה להסיר את הגבס לחלוטין, ושפרימורס הקטנה כבר תלך בכוחות עצמה, ותוכיח שאצל החמורים בכלל ואצלה בפרט – העקשנות משתלמת.

לקריאה נוספת
הבריטים יילחמו על הסביבה דרך קיבות הפרות
כיצד שיתק כלב נמל תעופה שלם בבריטניה?
בריטניה: סטודנט חשוד שצלה אוגר בעודו בחיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully