וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: סטודנט חשוד שצלה אוגר בעודו בחיים

שוטרים שהגיעו לפזר מסיבה ביתית ביורקשייר נדהמו לגלות את המכרסם על מחבת וללא רוח חיים, לאחר שככל הנראה עבר התעללות אכזרית. הסטודנט החשוד במעשה שוחרר בערבות

סטודנט כבן 20 מבריטניה נעצר בחשד שצלה אוגר בעודו בחיים, על פי דיווחים של התקשורת הבריטית - כך פורסם אתמול (שבת) בכלי התקשורת בבריטניה. הסטודנט נעצר במהלך מסיבה ביתית פרועה, לאחר ששכנים המתגוררים בסמוך לבית הזעיקו את המשטרה המקומית בעקבות הרעש שעלה ממנו. השוטרים שהגיעו למקום על מנת לפזר את המסיבה נדהמו לגלות על הכיריים במטבח את החיה, מוטלת ללא רוח חיים במחבת.

משטרת צפון יורקשייר שבבריטניה אישרה את הפרטים ודיווחה כי מתנהלת חקירה בימים אלה בעקבות המקרה. גורם במשטרה מסר כי לעת עתה הצעיר שוחרר בערבות. בשלב זה של החקירה, החוקרים מנסים לפענח האם האוגר אכן נצלה בעודו בחיים או שהיה מת עוד קודם לכן. אם יורשע בסופו של דבר, על הסטודנט צפוי להיגזר העונש המקסימלי בבריטניה על התעללות בבעלי חיים, העומד על שישה חודשי מאסר בפועל וקנס של 20,000 פאונד.

תקרית זו היא האחרונה בשורה של מקרי התעללות חמורים בבעלי חיים בבריטניה, ביניהם המקרה האכזרי בו תושב המדינה העלה לרשת סרטון בו הוא מאכיל נחש פיתון בורמזי בגורת חתולים, בעוד ברקע מתנגנים שירי חג מולד.

עוד באותו נושא:
סרטון מקפיא דם בבריטניה: נחש אוכל גורת חתולים
לפני ארבעה חודשים: תושב הצפון חשוד שערך קרבות בין כלבים והתעלל בהם
לפני שנה וחצי: בריטית צולמה משליכה חתול לאשפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully