וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צולמה משליכה חתול לאשפה ותשלם קנס

הבריטית שעוררה סערה ציבורית לאחר שצולמה משליכה חתולה לפח נקנסה ב-265 ליש"ט בגלל התעללות בבעלי חיים. כמו כן נאסר עליה להחזיק בבעלי החיים למשך חמש שנים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

האישה הבריטית שצולמה כשהיא זורקת חתולה לפח אשפה ברחוב נקנסה היום (שלישי) ב-265 ליש"ט (כ-1,500 שקלים) בגין התאכזרות לבעלי חיים. בנוסף, נאסר על האישה, מרי בייל בת ה-45, להחזיק בבעלי חיים במשך חמש שנים, לאחר שהודתה כי גרמה סבל שלא לצורך לחתולה לולה.

המעשה של בייל, שאירע בקובנטרי בחודש אוגוסט האחרון, תועד במצלמה במעגל סגור שהוצבה בבית הבעלים של לולה: דאריל וסטפאני מאן. בסרטון היא נראית הולכת ליד החתולה לולה, ועוצרת כדי ללטף אותה. לפתע היא מרימה את החתולה בעורפה וזורקת אותה לתוך פח גדול סמוך וסוגרת את המכסה. לולה נלכדה בפח למשך 15 שעות עד דאריל שמע אותה מייללת וחילץ אותה ללא פגע.

בני הזוג העלו את הסרטון לאינטרנט על מנת לקבל עזרה בזיהוי מבצעת הפשע, והוא עורר סערה ציבורית. משזוהתה, קיבלה בייל איומים על חייה.

לחתולה היה מזל

בייל עמדה בפני קנס מקסימלי של 20,000 ליש"ט או מאסר של עד שישה חודשים. שופטת בבית המשפט בקובנטרי אמרה שהיה פוטנציאל לנזק רב לחתולה אך בפועל היא לא נפגעה. כמו כן, היא לקחה בחשבון את ההתעניינות התקשורתית הרבה במקרה שגרמה להכפשתה של בייל.

בעדותה אמרה בייל כי היא לא יכולה להסביר מדוע היא פעלה בצורה כה "אימפולסיבית וחסרת הגיון". אביה, שמת בשבוע שעבר, היה חולה מאוד בזמן האירוע. "אני מקבלת את זה שהיית במצב לחץ באותו זמן, אבל אין שום תירוץ למה שעשית", אמרה השופטת. אגודת צער בעלי חיים בריטית, שהגישה את התביעה נגד בייל, זכתה בהוצאות משפט בסכום של 1,170 ליש"ט. "לחתולה במקרה הזה היה מזל גדול שיצאה ללא פגע", אמר אחד מפקחי האגודה.

עורך דינה של בייל אמר לאחר מתן גזר הדין שמרשתו נמצאת תחת לחץ עצום ומאז המקרה אובחנה כלוקה בדיכאון. הוא הוסיף כי ברצונה להתנצל על פעולותיה והיא מתחרטת באופן עמוק על מה שעשתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully