וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד שיתק כלב נמל תעופה שלם בבריטניה?

כלב ציד חדר למסלול ההמראה במנצ'סטר. טיסה מטורקיה הוסטה מיד לנמל אחר, וכל ההמראות נעצרו עד שנעצר המסתנן, שמהירותו 50 קמ"ש. בחודש יולי פרצה "רינגו הפלמינגו" לאותו מקום בדיוק

נוסף על השלג שממילא גרם עיכובים בטיסות בבריטניה, שדה התעופה במנצ'סטר הושבת כולו לזמן קצר בסוף השבוע, אך הפעם, לא בשל התרעה ביטחונית - אלא בשל מרדף אחרי כלב שובב שפרץ למסלול ההמראה.

מחסום משטרתי בשדה התעופה של מנצ'סטר, בריטניה. AP
נמל התעופה במנצ'סטר. ידע כבר השבתות רבות/AP

טיסה אחת, שהייתה בדרכה מאיסטנבול לנמל התעופה, הוסטה ממסלולה, ונאלצה לנחות בברמינגהם, והמראתן של יותר מעשר טיסות נוספות עוכבה ביותר מ-40 דקות. ככל הנראה, כלב רוח מסוג וויפר ברח מבעליו שטייל עמו באזור השדה, וחדר לשטח סגור במתחם נמל התעופה. הכלב הצליח לחמוק דרך עמדה מאוישת בשומרים, בדהירה מהירה של עד 50 קילומטרים לשעה. עובדי השדה רדפו אחריו לאורך מסלול ההמראה, אך לא הצליחו לתפוס אותו.

רינגו הפלמינגו והאבקה הלבנה

גארי בראון, מנהל המשמרת בשדה התעופה, אמר כי מדובר בשטח גדול, ונאלצנו, כמו בכל מקרה שבו חיה חודרת למסלול ההמראה, לעצור לאלתר את כל הטיסות". עם זאת, הוא ציין כי הכלב נתפס בשלום - והושב לבעליו, לשמחתם של הנוסעים הרבים שעוכבו על הקרקע.

רק בחודש יולי הושבת השדה בשל מצוד אחר ציפור פלמינגו בשם רינגו, שחמקה בערמומיות מידי המאבטחים במשך חמש שעות עד שנתפסה. בחודש ינואר 2010, נסגר השדה בשל אירוע פחות משעשע: המשטרה המקומית פינתה חלקים מהטרמינל המרכזי שבו אחרי שאדם, שעמד לעלות לטיסה ללונדון, נעצר כשהוא נושא אבקה לבנה לא מזוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully