וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אדם זיהה את החשוד בסיוע למחבל בבורגס

יותר מחודש לאחר הפיגוע, מדווחת התקשורת הבולגרית על עד שסיפר כי עבד עם החשוד בסיוע שאת קלסתרונו פרסמו הרשויות. לדבריו, היה לחשוד קשר לגורמים איסלמים רדיקלים

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושב העיר פלובדיב שבדרום בולגריה זיהה את החשוד בסיוע למחבל המתאבד שביצע את הפיגוע בבורגס לפני כחודש, בו נהרגו חמישה ישראלים ונהג בולגרי - כך מדווחת היום (שלישי) התקשורת הבולגרית. לפי העד, אשים אסאן, האיש שמופיע בהדמייה שפרסמו הרשויות במדינה, היה קשור למטיפים לאיסלם רדיקלי. לדבריו, הוא קיים קשרים עם גורמי איסלם רדיקלי שקנו בתי ספר בהרי רודופי. "הם קונים בתי ספר, הם בונים מסגדים", אמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקלסטרון שפרסמו הרשויות בבולגריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי דיווח של תחנת הטלוויזיה BTV, המשטרה החלה לחקור את המידע החדש. לדברי העד, הוא עבד עם החשוד במשך חמש שנים וזיהה אותו באמצעות התמונה שלו שפורסמה בעיתונים. עם זאת, הוא לא זכר את שמו של האיש, אך ציין כי מדובר בתושב בולגריה, שגר בדרום מערב המדינה.

לפי הדיווחים, העד מרצה בימים אלה מאסר על תקיפה בכלא בפלובדיב. משטרת פלובדיב מסרה כי הסוכנות לביטחון לאומי בודקת כל פרט הקשור לפיגוע.

ההדמיה הציגה גבר מלא, בעל גוון עור כהה, שיער שחור ועיניים חומות, שייתכן כי הרכיב משקפיים. הדמיית פניו של החשוד בסיוע למחבל, מתבססת על רישיון נהיגה אמריקאי מזויף בו החזיק, ואשר ככל הנראה עשה בו שימוש. "ישנן ראיות לכך שהאדם הזה קשור לפעולת הטרור בשדה התעופה בבורגס", נמסר בשבוע שעבר בהודעת משרד הפנים הבולגרי, לצד בקשה מאזרחים שחושבים שראו אותו - לדווח על כך בתחנת המשטרה הקרובה.

עוד בנושא
האם זה האדם שסייע למחבל בפיגוע בבורגס?
"הפיגוע תוכנן מחוץ לבולגריה, הפצצה הורכבה כאן"
שר התיירות הבולגרי לפרס: "האדם בתיעוד - המחבל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully