וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 30 טבע ב"סחנה" ומצבו קשה, "לא ידע לשחות"

קובי דוד

20.8.2012 / 18:09

הגבר, שבילה עם משפחתו טבע באחת הבריכות בגן הסמוך לבית שאן והובהל לבית החולים העמק בעפולה כשהוא מורדם ומונשם. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה

גבר בן 30 מדרום הארץ טבע היום (שני) בגן הלאומי גן השלושה (הסחנה), הסמוך לבית שאן. מצבו מוגדר קשה והוא מאושפז ביחידת הטיפול הנמרץ בבית החולים העמק בעפולה, כשהוא מורדם ומונשם. משטרת בית שאן בודקת את נסיבות הטביעה.

המקרה אירע כאשר הגבר בילה יחד עם משפחתו בצפון הארץ. בשעות הצהריים המוקדמות הוא נכנס לאחת מהבריכות הטבעיות בגן השלושה, למרות שאינו יודע לשחות. לאחר דקות ספורות, הוא איבד את שיווי משקלו במים והחל לטבוע. רוחצים ובני משפחה שהבחינו בו משו אותו מהמים והזעיקו את כוחות מגן דוד אדום.

פרמדיקים של תחנת מד"א גלבוע שהוזעקו למקום החלו לבצע בו פעולות החייאה. לאחר זמן קצר, הובהל הגבר במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם, אל בית החולים העמק שבעפולה. מבית החולים נמסר כי מצבו של הגבר מידרדר, וכי צוות הרופאים עושה כל שביכולתו על מנת לייצב את מצבו.

בני המשפחה המבוהלים שהיו עדים למקרה סיפרו לשוטרי תחנת בית שאן כי מדובר בגבר שאינו יודע לשחות, ובכל זאת החליט להיכנס למים.

מוקדם יותר היום טבעה צעירה בת 18 בנחל החצבני שבאצבע הגליל. היא נמשתה מהמים על ידי כוחות ההצלה והועברה כשהיא בהכרה ומצבה בינוני אל חדר מיון קדמי בקריית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully