וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבילוי הפך לטרגדיה: בן 30 טבע למוות בכנרת

קובי דוד

9.8.2012 / 8:30

תושב הכפר משהד טבע הלילה למוות לאחר שהוא וחברו רחצו בחוף בלתי מוכרז סמוך לטבריה. מדובר במקרה הטביעה השלישי באגם בתוך עשרה ימים. "חוסר זהירות עולה בחיים"

בילוי לילי הסתיים באסון: שני תושבי הכפר משהד בצפון הגיעו אמש (רביעי) לבלות בטיילת בטבריה. השניים החליטו לסיים את הבילוי ברחצה לילית בסמוך לחוף שאינו מוכרז, ואסור לרחצה. בסביבות השעה 1:00 דיווח אחד הגברים לתחנת משטרת טבריה כי חברו נכנס למים, איבד את שווי המשקל והחל לטבוע.

האחרון ניסה להגיע אליו, אך לאחר חיפושים רבים לא מצא אותו. כוחות השיטור הימי יחד עם כוחות "איחוד הצלה" ומגן דוד הוזעקו למקום. יחידת צוללנים פתחה בסריקות רחבות לאורך החוף, ולאחר כשעה נמשה הגבר כשהוא ללא רוח חיים. לכוחות מד"א לא נותרה ברירה, אלא לקבוע את מותו.

מקרי טביעה - כותרות אחרונות:
נקבע מותו של הפעוט שטבע בכנרת; איבריו ייתרמו
מת מפצעיו הילד בן הארבע שטבע אתמול בכנרת
בן ארבע טבע בכנרת, הוריו והמציל חשודים ברשלנות

גבר טבע הלילה בטבריה, אוגוסט 2012. חדשות 24
מאמצי ההחייאה של חובשי "איחוד הצלה", הלילה/חדשות 24

"שוב מדובר במקרה חמור שהסתיים באסון", סיפר רב פקד אילן שוורץ, מפקד השיטור הימי. "אסור בתכלית האיסור להיכנס לרחצה לילית בחופי הכנרת", הבהיר שוורץ, "חוסר הזהירות של הרוחצים עולה להם בחייהם. אני קורא לציבור וגם להורי הילדים לנהוג במשנה זהירות רבה ולהיכנס לחופים מוכרזים עם מציל".

טביעתו של הגבר מצטרפת לשני מקרי טביעה חמורים שאירעו בשבוע שעבר, בהם שני תינוקות בגילאי שנתיים וארבע שטבעו בחופי הכנרת ופונו במצב קשה לבתי החולים. לאחר מספר ימים של אשפוז ביחידת טיפול נמרץ, הרופאים נאלצו לקבוע את מותם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully