וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ארבע טבע בכנרת, הוריו והמציל חשודים ברשלנות

קובי דוד

4.8.2012 / 13:00

הילד אושפז בבית החולים העמק במצב קשה מאוד, אחרי שטבע עשרה מטרים מקו המים בחוף מוכרז. הוא מאושפז באותה מחלקה לצד פעוט בן שנתיים שטבע בכנרת ביום שלישי

ילד בן ארבע טבע הבוקר (שבת) בחוף צינברי בטבריה ונמשה מהמים במצב קשה מאוד. פרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני והעבירו אותו לבית החולים פוריה, משם הועבר למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים העמק בעפולה. הוא הורדם וחובר למכונת הנשמה.

לדברי מנהל תחנת מד"א ירדן, אלי פרץ, הילד טבע בסביבות השעה 11:30, כעשרה מטרים מקו החוף. ככל הנראה הוא היה מתחת למים במשך כמה דקות. מהמשטרה נמסר כי נחקר חשד לרשלנות מצד הוריו של הילד ומצד המציל בחוף.

השבוע: פעוט טבע בכנרת, "ההורים לא שמו לב"
בן ארבע טבע בצימר בצפון בחופשה משפחתית

דייגים בכנרת, יולי 2012. ערן גילווארג
חוף הכנרת/ערן גילווארג

ביום רביעי טבע ילד נוסף בן ארבע בבריכה פרטית, בצימר במושב עמקה שבגליל המערבי. הוא פונה במצב קשה על ידי צוות של מד"א שהוזעק למקום, שביצע בו פעולות החייאה והעביר אותו לבית חולים בנהריה. איתי דוידי, פרמדיק מד"א, סיפר כי הילד היה מחוסר הכרה וללא נשימה. "ביצעתי בו פעולות החייאה מתקדמות, ולאחר כמה דקות ייצבתי את מצבו", אמר לוואלה! חדשות. "בני המשפחה של הילד, תושבי אזור המרכז שהגיעו לנופש ביישוב, לא הבינו כיצד הוא נכנס לבריכה ללא השגחתם".

יום קודם לכן טבע פעוט כבן שנתיים בחוף דגניה בכנרת, ונפגע באורח אנוש. חובשי "איחוד הצלה" ביצעו בו פעולות החייאה וניידת טיפול נמרץ העבירה אותו לבית החולים פוריה בטבריה. מאוחר יותר הועבר לבית החולים העמק, שם הוא מאושפז לצד הילד שטבע הבוקר (שבת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully