וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו הפעוט בן ה-3 שטבע בבריכה בכפר רות

שלומי גבאי

16.8.2012 / 9:43

הפעוט, שנפגע באורח קשה לאחר שטבע בבריכה שליד מודיעין, היה מאושפז במשך שבוע וחצי בתל השומר. בעלי החווה בה אירעה הטביעה ייחקר שוב בחשד להריגה. המקום נסגר ל-30 יום

הפעוט בן השלוש שטבע בשבוע שעבר בבריכה בכפר רות שליד מודיעין מת הבוקר (חמישי) מפצעיו בבית החולים שיבא בתל השומר, שם אושפז במצב קשה. בעקבות ההתפתחות, הודיעה המשטרה כי בעל החווה שבה אירע המקרה, אשר נעצר יממה לאחר הטביעה, ייחקר שוב בחשד להריגה. בעלי המקום, בן 39, חשוד כי הפעיל את המקום ללא ההיתרים הקבועים בחוק והתרשל בכך שבבריכה לא היה מציל.

פרקליטו של החשוד, עו"ד יהודה שושן, אמר היום כי "מרשי משתתף בצער המשפחה. נכון היה שמשטרת ישראל לא תנהל את מהלכיה דרך התקשורת. מרשי נחקר ומסר את גרסתו המלאה לאירוע".

מפקד משטרת מודיעין, סנ"צ יורם ברינה, ערך לחשוד שימוע, שבסופו הורה על סגירת החווה ל-30 יום. בא כוחו של החשוד, עו"ד יהודה שושן, סיפר אז לוואלה! חדשות כי מרשו משתף פעולה עם חוקריו, וטען כי כל ההליכים להסדרת רישיון העסק מתנהלים מול המועצה המקומית. עוד טען כי בנסיבות הקיימות, האחריות על ילדים מתחת לגיל שש חלה בראש ובראשונה על ההורים.

לאחר טביעתו נמשה הפעוט מהמים, ופעולות החייאה בוצעו בו מצד החובש של הבריכה. החובש הזעיק את מגן דוד אדום, וכשהצוות הגיע למקום הוא החל לבצע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות. לאחר זמן מה חזר הדופק של הילד, והוא פונה כשהוא מונשם לבית החולים שיבא בתל השומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully