וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן שלוש טבע בבריכה בכפר רות, מצבו קשה

שלומי גבאי

6.8.2012 / 14:38

מקרה נוסף של טביעה במהלך חופשת הקיץ אירע במושב שליד מודיעין. כוחות מד"א ביצעו בפעוט שנמשה מהמים פעולות החייאה, ופינו אותו לבית החולים. המשטרה בודקת חשד לרשלנות

פעוט כבן שלוש נפגע באורח קשה לאחר שטבע היום (שני) בבריכת במושב כפר רות, שליד מודיעין. הפעוט נמשה מהמים, והחובש של הבריכה החל לבצע בו פעולות החייאה. החובש הזעיק את מגן דוד אדום, וכשהצוות הגיע למקום הוא החל לבצע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות. לאחר זמן מה חזר הדופק של הפעוט והוא פונה כשהוא מונשם לבית החולים שיבא בתל השומר.

משטרת מודיעין פתחה בחקירת האירוע, ובודקת חשד לרשלנות מצד מנהלי המקום. כמו כן, היא בודקת אם לבריכה היה רישיון עסק בתוקף.

נחום גיטלר, חובש "איחוד הצלה – מודיעין עילית" שהגיע לזירה סיפר כי "מדובר בילד בן שלוש שטבע בבריכת הפעוטות מסיבה שאינה ברורה ונמשה מהמים רק כעבור מספר דקות. במשך כל זמן הטיפול הוריו של הילד היו במקום וקראו פרקי תהילים".

בימים האחרונים אירעו כמה מקרי טביעה קשים של ילדים. אתמול טבע למוות ילד בן 10 מבית שמש בחוף הבונים, סמוך לעתלית. כוחות חיל הים שהיו בפעילות צבאית באזור מצאו את הילד, לאחר שהוא איבד קשר עם חברו עימו נכנס למים, ופינו אותו לבסיס חיל הים הסמוך, בעתלית, בסיסה של שייטת 13. למקום הוזעקו פרמדיקים של צה"ל ואנשי מגן דוד אדום שרון, שהוכנסו לבסיס, ביצעו בילד פעולות החייאה מתקדמות, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותו.

ביום שבת טבע ילד בן ארבע בחוף צינברי בכנרת ומת אתמול בבית החולים העמק בעפולה. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום משו את הילד מהמים והעניקו לו טיפול ראשוני. לאחר מכן הם פינו אותו כשמצבו מוגדר קשה מאוד לבית החולים פוריה בטבריה, משם הועבר למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים העמק בעפולה. כעבור יממה הוא מת מפצעיו בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully