וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביעת הילד בכפר רות: בעל החווה נעצר, המקום נסגר

שלומי גבאי

7.8.2012 / 0:01

משטרת מודיעין עצרה את בעל הבריכה בו נפגע היום קשה ילד בן שלוש, בחשד שהפעיל את המקום ללא היתר ולא הציב מציל בבריכה. פרקליטו: "האחריות על אלה מתחת לגיל שש על ההורים"

בעוד הילד בן השלוש שטבע אתמול (שני) בצהריים בבריכה בכפר רות שליד מודיעין נותר מאושפז בבית החולים בתל השומר במצב קשה, משטרת מודיעין עצרה את בעל החווה שבו אירע המקרה. האיש, בן 39, חשוד כי הפעיל את המקום ללא ההיתרים הקבועים בחוק והתרשל בכך שבבריכה לא היה מציל.

מפקד משטרת מודיעין, סנ"צ יורם ברינה, ערך לחשוד שימוע, שבסופו הורה על סגירת החווה ל-30 יום. מחר יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

בא כוחו של החשוד, עו"ד יהודה שושן, סיפר לוואלה! חדשות כי מרשו משתף פעולה עם חוקריו, וטען כי כל ההליכים להסדרת רישיון העסק מתנהלים מול המועצה המקומית. עוד טען כי בנסיבות הקיימות, האחריות על אלה מתחת לגיל שש חלה בראש ובראשונה על ההורים.

לאחר שהילד טבע בשעות הצהריים, הוא נמשה מהמים, והחובש של הבריכה החל לבצע בו פעולות החייאה. החובש הזעיק את מגן דוד אדום, וכשהצוות הגיע למקום הוא החל לבצע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות. לאחר זמן מה חזר הדופק של הילד, והוא פונה כשהוא מונשם לבית החולים שיבא בתל השומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully