וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חברי קונגרס השתכרו ושחו בעירום בכנרת"

האתר "פוליטיקו" חשף את הפרשה המביכה שאירעה לפני שנה כאשר חברי הקונגרס הרפובליקנים ביקרו בישראל. חברי הקונגרס ננזפו, וה-FBI חוקר את האירוע

הבולשת הפדרלית האמריקאית (FBI) חוקרת פרשת התהוללות לכאורה של חברי קונגרס אמריקאים בעת ביקורם בישראל לפני כשנה. האתר האמריקאי "פוליטיקו" חשף הלילה (שני) כי במסגרת הפרשה, שאירעה בחודש אוגוסט אשתקד, ערכו חלק מהמחוקקים המשתייכים למפלגה הרפובליקנית שחייה לילית בכנרת, לא לפני ששתו לשוכרה.

על פי הדיווח, שמתבסס על יותר מתריסר מקורות בהם עדי ראייה, בין 20 האנשים שלקחו חלק באירוע, היה גם חבר בית הנבחרים קווין יודר, שקפץ למימי הכנרת עירום כביום היוולדו, יחד עם כמה מחבריו ובני משפחתו. משתתפים אחרים, בהם בתו של מחוקק אחר, נכנסו למים בלבוש מלא, בזמן שהיו כאלה שהסתפקו בעירום חלקי.

"לפני כשנה, אשתי ברוק ואני הצטרפנו לכמה עמיתים לארוחת ערב בכנרת שבישראל", שחזר יודר בהצהרה ששחרר ל"פוליטיקו". "לאחר הארוחה, הלכתי אחרי כמה מחברי הקונגרס לטבילה ספונטנית וקצרה מאוד בים, ולצערי, קפצתי למים ללא בגד ים". לדבריו, "הכבוד הכי גדול שלי זה לייצג את אנשי קנזס בקונגרס ואני מתנצל על כל מבוכה שגרמתי לעמיתיי ולבוחרים בי". ראש לשכתו של יודר, טרוויס סמית', אמר כי "חבר הקונגרס יודר או איש מצוותו לא נחקר בידי ה-FBI".

חברי הקונגרס ננזפו בשל המקרה

המקורות אישרו כי גם חברי קונגרס נוספים נכחו בטבילה הלילית - סטיב סאוטרלנד ובתו, טום ריד ורעייתו, בן קוויל, ג'ף דנהאם ומייקל גרים. רבים מהמחוקקים שנכנסו למים טענו כי עשו זאת בשל המשמעות הדתית של מי הכנרת עבור הנוצרים. אחרים הסבירו כי זה היה פשוט שחרור אחרי יום ארוך. אחדים אף הודו כי ייתכן שהאלכוהול שיחק תפקיד מרכזי בהחלטתם לקפוץ למים.

ה-FBI חוקר האם במהלך הביקור בישראל אכן היתה התנהגות בלתי הולמת, אך עד כה אין אישור לכך מממצאי החקירה. עם זאת, המחוקק הרפובליקני הבכיר ביותר שנכח בישראל באותו ביקור, אריק קנטור, זעם על ההתרחשות ובבוקר שאחריה, כך דווח, נזף במחוקקים ואמר להם כי הם סוטים ממטרת הטיול בישראל.

לקריאה נוספת
מבוכה לרומני: הדובר ההומו עזב - בגלל הומופוביה
הסקנדל בקולומביה: "זונות נחשפו ללו"ז של אובמה"
קו ההגנה של מאבטחי אובמה: "לא ידענו שהן זונות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully