וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה לארמון השבדי: הנסיך ההולל הוכה מול המצלמות

מי חבט בכל כוחו בהוד מעלתו? הנסיך הנאה קרל פיליפ בילה עם חברתו הדוגמנית במועדון בצרפת. כשיצאו, התנפל עליו אדם שלא הכיר ולפת אותו בצווארו. בארמון מרגיעים: שלומו טוב

נסיך שבדיה, קרל פיליפ, הותקף מחוץ למועדון לילה בצרפת בסוף השבוע, והתקרית האלימה תועדה במצלמות. לא ברור מיהו התוקף וטרם הוחלט אם להגיש נגדו כתב אישום.

כלי תקשורת בשבדיה מדווחים כי הנסיך, בן 33, בילה במועדון בקאן אתמול (שבת) יחד עם כמה ידידים. כשיצא מהמועדון, סמוך לשעה 03:00 בבוקר, אדם ששמו לא נמסר זינק עליו מאחור, היכה בו בראשו, לפת את צווארו – ונמלט. לפי כמה דיווחים, נעצר חשוד במעשה, אך לא ברור אם הוא זה שהיה מעורב בתקרית.

תיעוד התקיפה (סרטון חובבים שהועלה לרשת)

צהובונים בשבדיה מדווחים כי חברתו של הנסיך, סופיה הלקוויסט - דוגמנית לשעבר - צווחה בבהלה לעבר התוקף וניסתה להניס אותו. כמה גרסאות שונות לסיפור הופצו בתקשורת המקומית, ולפי אחת מהן התגרה במקום כללה עשרה אנשים לפחות.

חיי האצולה: בין פרס נובל לקטטות שיכורים

ארמון המלוכה השבדי מסר בתגובה כי הנסיך "הותקף ללא סיבה", והבהיר כי הוא לא נפצע בתקרית. בהודעת הארמון נאמר כי הנסיך וידידיו לא הכירו את התוקף. "מצבו של הנסיך טוב", נמסר.

הנסיך קרל פיליפ נחשב לנהנתן שהסתבך לא פעם בבילויים רוויי-אלכוהול, שהסתיימו בתגרות אלימות. הוא יורש העצר השלישי לכתר השבדי. הנסיך יפה התואר, בנם של המלך קרל ה-16 והמלכה סילביה, מבלה את ימיו בהמתנה לכתר באירועי צדקה, בנהיגה במכוניות מרוץ, במשחקי ספורט ובהפלגה ביאכטות, וכמובן - בהשתתפות בטקסי הענקת פרס נובל.

לקריאה נוספת:
כיצד הביך בנו של סרקוזי את אביו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully