וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בארמון: סרקוזי הבן זרק עגבנייה על שוטרת

נשיא צרפת מתכונן לבחירות, אבל עוד לפני כן הוא צריך להתמודד עם אירועים בביתו. סרקוזי נאלץ להתנצל בפני שוטרת אחרי שבנו בן ה-15 השליך עליה עגבנייה מחצר ארמון האליזה

ילדים זה שמחה, אבל נשיא צרפת ניקולא סרקוזי למד אתמול (ראשון) על בשרו שלפעמים הם גורמים למבוכה. בנו הצעיר של הנשיא, לואי סרקוזי בן ה-15, עורר סערה כאשר השליך יחד עם חבריו עגבניה וחפצים נוספים לעבר שוטרת שעמדה מחוץ לארמון האליזה.

הנער ושני חבריו השליכו את החפצים מהחצר לעבר השוטרת המופתעת שסיירה באותו זמן בקדמת הארמון. היא הגישה תלונה רשמית בעקבות האירוע, אך ביטלה אותה לאחר שהנשיא התנצל בפניה והסביר לה שהנער וחבריו רק שיחקו בחצר. מהר מאוד עורר ביטול התלונה תמיהה בצרפת, לאחר שנטען שעוזריו הקרובים של סרקוזי ניסו להשתיק את הסיפור בגלל הבחירות המתקרבות.

"תלונה פלילית נשקלה, אך השוטרת החליטה לבסוף לבטל אותה", הסביר מקור משטרתי ל"טלגרף" הבריטי. "למרות זאת, העובדה שמתנהל קמפיין לנשיאות שיחקה בבירור תפקיד חשוב בכך שהתלונה לא יצאה לפועל. ייתכן שזה הושתק כדי למנוע מסרקוזי מבוכה. אלה לא היו מעשי קונדס ילדותיים, לואי הוא בן 15", אמר.

לואי הוא בנו של סרקוזי מאשתו השנייה סיסליה, ממנה התגרש כמה חודשים לאחר שנבחר לנשיא בשנת 2007. לואי מתגורר רוב הזמן עם אמו בניו יורק לאחר שנישאה שוב, אך הוא מבקר לעתים קרובות את אביו בפריז.

בחודש שעבר אירעה תקרית מביכה נוספת לסרקוזי הקשורה לבן אחר שלו. הנשיא הצרפתי שילם 33 אלף יורו מכספי משלם המסים כדי להחזיר את בנו פייר בן ה-26 לצרפת מאוקראינה, זאת אחרי שחש ברע בגלל הרעלת מזון לפני הופעה במועדון.

עוד בנושא:
נקניקיות וספינות טובעות: הגולשים נגד סרקוזי
סרקוזי מתחנף לימין, ונלחם בשחיטה הכשרה - ובזרים
קרב חייו: סרקוזי ינסה להיבחר שוב לנשיאות צרפת

(עדכון ראשון: 22:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully