וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום בפרשת הפדופילים: שלח לבת 12 צילום איבר מין

גלעד גרוסמן

12.8.2012 / 12:14

על פי האישום, תושב הצפון יצר קשר עם סוכן משטרתי שהתחזה לילדה וקבע להיפגש עמה. הוא מואשם בניסיון אונס ובניסיון הטרדה מינית של קטין. הפרקליטות מבקשת להשאירו במעצר

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

אישום נוסף בפרשת הפדופילים: לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד מ', תושב הצפון בן 49, בגין עבירות של ניסיון אונס וניסיון הטרדה מינית של קטין, לאחר שלטענת הפרקליטות קיים שיחות בעלות גוון מיני עם סוכנים משטרתיים שהזדהו כקטינות בנות 12 ו-13, ואף קבע פגישה עם אחת הסוכנות במטרה לקיים עמה יחסי מין.

מדובר בכתב אישום שני שמוגש בעקבות המבצע המשטרתי למעצר פדופילים לפני כשבועיים, ובהמשך השבוע צפויים כתבי אישום נוספים בפרשה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של מ' עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יניב בן הרוש מפרקליטות מחוז המרכז, לפני כחודשיים פנה הנאשם באמצעות צ'ט באינטרנט אל שוטר שנרשם תחת זהות בדויה של ילדה בת 12 ממרכז הארץ, בשם ספיר הרוש. הנאשם פנה אל השוטר בחושבו שמדובר בקטינה, והציע לו לשוחח באמצעות תוכנת מסנג'ר. אז, נטען בכתב האישום, שאל את הסוכן שאלות בעלות גוון מיני, ואף שלח לו תמונה של איבר מין זכרי.

בהמשך, נטען בכתב האישום, ביקש הנאשם לשוחח עם ה"נערה", והסוכן נתן לו מספר טלפון שאליו יוכל להתקשר. מ' התקשר למספר, ואז ענתה לו סוכנת משטרתית, שהציגה עצמה כספיר. הנאשם שאל את הסוכנת שאלות בנושאים מיניים, ולבסוף קבעו השניים להיפגש בשעת בוקר, בעת שהסוכנת אמרה שתהיה בדרכה לבית הספר. אולם, הנאשם לא הגיע לפגישה.

בכתב האישום מפורטים תשעה אישומים נוספים, שבהם נטען כי מ' קיים שיחות מיניות עם סוכנים משטרתיים שהתחזו ל"ספיר" וכן לנערה נוספת בת 13 בשם נועה. כמו כן, הוא שלח להן תמונות עירום, ביקש מהן לשלוח לו תמונות עירום, וקבע להיפגש עמן מספר פעמים. באחד המקרים, הוא קבע להיפגש עם "ספיר" ליד בית מרקחת ביבנה, לאחר שהבטיח לקנות לה בושם. השניים שוחחו בטלפון, והסוכנת שאלה אותו אם הביא אמצעי מניעה. הוא השיב בשלילה, אבל אמר לה לא להיות מודאגת. הנאשם הגיע למקום המפגש עם רכבו והמתין ל"ספיר" זמן ממושך, שם תועד על ידי המשטרה אך נעצר במועד מאוחר על מנת לא לחשוף את הסוכנת המשטרתית.

האישום הראשון: ניסיון למעשה סדום

ביום חמישי האחרון הוגש כתב האישום הראשון בפרשה, נגד ג', תושב ירושלים בן 57, בגין עבירות של ניסיון לביצוע מעשה סדום בקטין וניסיון להטרדה מינית של קטין. על פי כתב האישום, בחודש מאי השנה שוחח הנאשם באמצעות צ'ט באינטרנט עם סוכן משטרתי, שהציג עצמו כנער בן 12. השניים קיימו מספר שיחות בעלות גוון מיני, והנאשם אף אמר לשוטר כי קיים יחסי מין בעבר עם נער בגילו.

לפני כשבועיים, כך נטען בכתב האישום, יצר השוטר קשר עם הנאשם באמצעות תוכנת מסנג'ר, ולאחר שהשניים שוחחו על האפשרות לקיים יחסי מין, נתן השוטר לנאשם את מספר הטלפון שלו. לטענת הפרקליטות, הנאשם התקשר מספר פעמים למספר הטלפון, ושוחח עם סוכנת משטרתית שהתחזתה לנער. לבסוף, קבעו השניים להיפגש, וכאשר הנאשם הגיע לדירת המפגש – הוא נעצר. כמו כן, הוא נאשם בהחזקת תמונות עירום של קטינים במחשבו.

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully