וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בפרשת הפדופילים: "השוטרת התעקשה שניפגש"

3.8.2012 / 3:38

24 מעצרים של חשודים בעבירות פדופיליה ברשת ביצעה המשטרה, אולם אחד מהם טוען שהסוכנת שהתחזתה לקטינה הייתה זו שהפצירה בו להיפגש. "כשסירבתי, היא אמרה 'נו, לא רציני'"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

במשטרת ישראל הביעו סיפוק ממעצרם של 24 חשודים בפדופיליה, שהגיע בתקופה לא מחמיאה למשטרה, אולם מנגד התחזקו אתמול (חמישי) הטענות נגד התנהלותה של המשטרה בפרשה. אחד החשודים, תושב מרכז הארץ בשנות ה-50 לחייו, טוען להגנתו כי הסוכנת המשטרתית שהתחזתה לקטינה, הייתה זו ששידלה אותו להגיע לפגישה עמה. כשהגיע בשבוע שעבר לנקודת המפגש שנקבעה עם הסוכנת הסמויה - נעצר.

הארכת מעצר לפדופילים בבית משפט ברמלה , יולי 2012. יותם רונן
גם במשטרה מודים כי קיים קושי לגבש כתב אישום. הארכת מעצרם של שניים מהחשודים בפרשה/יותם רונן

לדבריו, מרגע שמסר את מספר הטלפון שלו לשוטרת, אותה על פי החשד חשב לקטינה, היא התקשרה אליו פעמים רבות ואף הפצירה בו להיפגש עמה, ואף אמרה לו "אתה לא רציני", כשהערים קשיים ולא נענה להצעתה. כאשר נענה לבקשתה והגיע החשוד למקום המפגש, הוא טוען כי סרב לעלות לביתה והתעקש כי הפגישה תעשה במקום ציבורי, בו גם נעצר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

סנגור החשוד: "לא ניתן לייחס לו ביצוע עבירה בקטין"

עורך הדין חי הבר, המייצג את החשוד, שמעצרו הוארך אתמול בארבעה ימים, מסר בתגובה כי "כפי הנראה כוונות המשטרה היו טובות, אך שיטת הביצוע פשוט טמנה פח למרשי, שהינו אדם נורמטיבי ללא עבר פלילי, אשר אינו קשור לעבירות כאלה".

"שידוליה של השוטרת, אשר נהגה להתקשר למרשי מספר רב של פעמים ולהפציר בו שיגיע להיפגש איתה - וזאת למרות סירובו העיקש - רק ממחישים הפסול בפעילות זו", הסביר. את הטענות נגד מרשו, דחה בטענה כי "עם כל הכבוד לחשדות, מבחינה משפטית, מאחר שהשוטרת הינה בגירה - ודאי ולא ניתן לייחס כל ביצוע עבירה בקטין".

לצד זאת, בימים האחרונים הודו במשטרה כי קיים קושי רב בגיבוש ראיות שיאפשרו הגשת כתב אישום נגד החשודים. "הסיכוי להגשת כתבי אישום כאן הוא קטן מאוד, ועוד יותר קטן הוא הסיכוי להרשעה בתיקים מסוג זה", אמר גורם בכיר במחוז תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully