וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצח בכפר שיבלי: מהמעורבים בדריסת הילדה טל זינו

קובי דוד

12.8.2012 / 0:31

שיבלי, שהורשע בסיוע להפקרת זינו ב-2007 לאחר שנהרגה מפגיעת טרקטורון ביום כיפור, נדקר בכל חלקי גופו במהלך קטטה. שני צעירים נעצרו בחשד למעורבות ברצח

יגור מזור

(צפו במוחמד שיבלי בערעור המדינה על העונש שנגזר עליו בשל מעורבותו בדריסת הילדה טל זינו, נובמבר 2010)

מוחמד שיבלי, בן 25 תושב הכפר שיבלי שבצפון, נרצח אתמול (שבת) במהלך קטטה שפרצה בין כמה תושבי הכפר הבדואי. הוא פונה במצב קשה לבית החולים העמק, כשהוא סובל מדקירות בכל חלקי גופו - שם מת מפצעיו.

שוטרי תחנת עפולה עצרו שלושה צעירים בחשד למעורבות ברצח. חקירת המקרה הועברה ליחידה המרכזית במחוז צפון. הבוקר יובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בנצרת.

מוחמד שיבלי שדרס את טל זינו ביום כיפור בבית המשפט העליון, נובמבר 2010. עומר מירון
הורשע בסיוע להפקרתה של טל זינו. מוחמד שיבלי/עומר מירון

שיבלי הורשע בסיוע להפקרתה של הילדה טל זינו, שנהרגה בכפר תבור מפגיעת טרקטורון במהלך יום כיפור בשנת 2007. בית המשפט גזר עליו שנת מאסר על תנאי ותשלום פיצוי בגובה 15 אלף שקלים. הוא זוכה מעבירת הריגה. אסעד שיבלי, שנהג בטרקטורון, הורשע בעבירות של הריגה וסיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה ונידון לתשע שנות מאסר בפועל ושלוש שנים מאסר על תנאי.

בית המשפט קבע כי הדריסה לא היתה מעשה מכוון, אולם חייב את הקרן לפיצוי נפגעי תאונת הדרכים לשלם פיצויים למשפחתה. "שום הון שבעולם לא יוכל להחזיר לי את טל ולא ינחם אותי", אמרה לאחר ההחלטה אמה של טל, חיה.

מחקירת המשטרה עולה כי הקטטה בין שיבלי לבין שאר החשודים פרצה בעקבות סכסוך ביניהם. בני משפחתו של שיבלי פינו אותו לבית החולים. חבריו ובני משפחתו התקשו לקבל את הבשורה על מותו. "אנחנו עדיין לא מעכלים את הטרגדיה. מקווים שהמשטרה תמצה את הדין עם החשודים שאחראים למותו", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully