וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלח הבריטי שנעלם באוקיינוס נרצח על ידי חברו?

שון טרי יצא להגשים את חלומו להקיף את העולם ביאכטה, אך נעלם באוקיינוס ההודי. בעוד שחברו טוען שקפץ לים, במשטרה תוהים מדוע לא שידר קריאות מצוקה. המשפחה מאשימה ברצח

שון טרי, תושב בריטניה בן 48, יצא לפרישה מוקדמת על מנת להגשים את חלומו - להקיף את העולם בעזרת יאכטה, אך מאז ה-18 ביוני, עת הפליג באוקיינוס השקט - לא יצר עוד קשר עם קרוביו. שבוע לאחר מכן, היאכטה שלו הפליגה לרפובליקה של איי סיישל על ידי סטפן פוקורני, מדריך צלילה אוסטרלי, שהצטרף לטרי במסעו לאחר שהשניים נפגשו בסרי לנקה.

מדריך הצלילה שנעצר על ידי המשטרה לאחר היעלמותו של טרי, סיפר לחוקריו כי הימאי הבריטי קפץ מהסיפון למים ב"התקף זעם". למרות זאת, כפתור ההתרעה ביאכטה, שנועד למקרים בהם נופל אדם במים - לא נלחץ, וכן לא נעשה כל שימוש בחגורות ההצלה או ברפסודת החירום של היאכטה, מה שהעלה את החשש כי פוקורני הוא שגרם להיעלמותו של טרי.

משפחתו של הנעדר, תהתה מדוע סטפן פוקורני, מדריך צלילה במקצועו ושחיין חזק, לא טרח לנסות להציל את אהובם. כמו כן, גם שני המחשבים הניידים שלו ויומן האונייה חסרים ולא נמצאו. דוברת מטעם המשפחה אמרה כי התחושה בקרב כל מי שהכיר את טרי, היא שגרסתו של פוקורני לאירוע "לא מסתדרת". עוד נמסר מהדוברת כי "ביאכטה קיים ציוד תקשורת לווייני, אם כן מדוע הוא לא שידר קריאות מצוקה? הוא אמר למשטרה שהאירוע התרחש בלילה ובתנאי מזג אוויר קשים, אבל סירות אחרות שהיו באזור אמרו שמזג האוויר היה בסדר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ביאכטה קיים ציוד תקשורת לווייני, אם כן מדוע הוא לא שידר קריאות מצוקה? הנעדר שון טרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

משפחתו של טרי דחתה מכל וכל את הטענה כי יתכן שהוא התאבד, וסיפרה כי היה מאושר כאשר שוחח עמם, לקראת החלק האחרון במסעו להקפת הכדור. "במיילים שהוא שלח להם, הוא תיאר עד כמה הוא מאושר לקראת ההגעה לדרום אפריקה והגשמת חלומו", סיפרה דוברת המשפחה. טרי, שלא היה נשוי, היה בקשר עם חברתו האוסטרלית ואף תיאם להיפגש איתה בתום מסעו. סטפן פוקוני נמצא כעת במעצר בבירת איי סיישל, ויקטוריה, והוא מצפה לתחילת משפטו ביום חמישי.

לקריאה נוספת
ארה"ב: נעצר חשוד ברצח "הילד מקרטון החלב"
משרד החוץ: שני ישראלים ביפן טרם יצרו קשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully