וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ניסיונות הצתה עצמית בירושלים ובכפר סבא

ההצתות אירעו שתיהן סמוך לסניפי הביטוח הלאומי, והן נמנעו ברגע האחרון בזכות עירנות שוטרים ששהו במקום. בכפר סבא ניסה האיש להצית עצמו לאחר שפקיד סירב להעניק לו מקדמה

גל ניסיונות ההצתה העצמית נמשך: תושב אזור כפר סבא ותושב ירושלים ניסו היום (שלישי) בשני מקרים שונים להצית את עצמם בסניף הביטוח הלאומי בעירם. עם זאת, שני הניסיונות נמנעו ברגע האחרון על ידי שוטרים שנכחו במקום.

המקרה הראשון אירע בשעות הבוקר, אז הגיע תושב אזור כפר סבא, בן 52, לסניף הביטוח הלאומי בעיר, וביקש מקדמה על סמך התשלום שמגיע לו כל חודש. כפי הנראה, הפקיד סירב לבקשה, והאדם השיב לו: "אני הולך להצית את עצמי". הוא יצא מהמקום, ניגש לתחנת דלק סמוכה, רכש דלק, הכניס אותו לבקבוק - ושב לסניף הביטוח הלאומי.

האדם עמד מול הכניסה, שפך על עצמו את החומר והדליק מצית בידו השנייה - אולם שוטר מתחנת טייבה שהיה במקום הבחין במעשה, זינק על האדם וחטף מידיו את המצית. סגן מפקד תחנת כפר סבא, רב פקד איציק טבעוני, מסר כי האדם מעוכב כרגע בתחנת המשטרה בעיר לבירור נסיבות ההצתה וכי נפתחה חקירה בנושא.

מספר שעות מאוחר יותר, ניסה גבר נוסף להצית את עצמו סמוך לסניף הביטוח הלאומי ברחוב בן סירא בירושלים. האדם שפך על עצמו חומר דליק, אולם שוטר שהבחין בו השתלט עליו ומנע ממנו להצית את עצמו. כוחות משטרה נוספים הוזעקו למקום ונסיבות האירוע טרם הובהרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully