וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אם ניסתה להטביע עצמה ואת שני ילדיה בחיפה

קובי מנדל

25.7.2012 / 7:12

פקחי העירייה זיהו את השלושה נכנסים בבגדיהם לים, קראו להם לשוב אך לא נענו, נכנסו והוציאו אותם. במכוניתה נמצא מכתב המפרט את מצוקותיה. האם נעצרה, הילדים הועברו לרווחה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יותם בן דוד, קריינות: לירון בארי

פקחים של עיריית חיפה מנעו אמש (שלישי) מתושבת נצרת, בת 36, להטביע את עצמה ואת שני ילדיה בני השלוש והשבע, סמוך לחוף שקמונה. סמוך לשעה תשע וחצי, התקבלה קריאה במוקד העירוני מאישה שראתה את האם נכנסת למים עם ילדיה. הפקחים, שהגיעו מיד למקום, הבחינו באם ובשני הילדים נכנסים לים בבגדיהם.

אישה אשר ניסתה להטביע את ילדיה בחוף הים שקמונה, חיפה, יולי 2012. ערן גילווארג
האם נעצרה, הילדים הועברו לשירותי הרווחה. האם בבית המשפט, הבוקר/ערן גילווארג

מפקד סיירת הביטחון בעיריית חיפה, אייל גואטה, סיפר כי הדבר עורר את חשדם והם קראו לעבר האישה לשוב לחוף אך זו לא ענתה להם. בעקבות כך, הם נכנסו אחריה לים והצליחו למשות את האם ואת שני הילדים, ואלה נלקחו לתחנת המשטרה בחיפה. שני הפקחים נחבלו קלות במהלך הכניסה למים בשל הסלעים. האם נעצרה, ובהמשך הבוקר יוחלט אם להמשיך בהליכים נגדה. הילדים הועברו לשירותי הרווחה מעיריית נצרת. במכוניתה שנותרה בחוף נמצא מכתב ובו היא מפרטת את מצוקותיה.

בשנת 2008 הטביעה אולגה בוריסוב למוות את בנה אלון בן ה-4 בחוף בת ים. במקור היא הואשמה ברצח, אולם הפרקליטות הסכימה להמיר את העבירה להריגה בשל מצבה הנפשי. היא הורשעה ונגזרו עליה שמונה שנות מאסר. באותה שנה הטביעה את בנה גם רגינה קרצ'קוב מתל אביב, עליה נגזרו 12 שנות מאסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully