וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיטה בצה"ל: 12 חיילים נעצרו בחשד לעבירות סמים

23.7.2012 / 14:38

החיילים, תושבי דימונה מיחידות שונות בצבא, נעצרו בתום חקירה סמויה שערכה מצ"ח במשך כחודש. בין העצורים גם לוחמים. גורם צבאי: "עוד מוקדם מכדי לקבוע את היקף הפרשה"

12 חיילים, בהם לוחמים, נעצרו הבוקר (שני) בעקבות חקירה סמויה שערכה המשטרה הצבאית בחשד לסחר ושימוש בסמים. החיילים, תושבי דימונה שנעצרו בתום חקירה של חודש, הובאו לחדר החקירות בחשד שהיו מעורבים בעבירות בהיותם בתפקיד צבאי ומחוצה לו. עם זאת, מדובר צה"ל נמסר כי "החקירה נמצאת בראשיתה".

לדברי גורם צבאי, חלק מהחיילים משתפים פעולה בחקירתם. החיילים שנעצרו משתייכים למספר יחידות שונות בצה"ל, בהם מאבטחי מתקנים ולוחמי הגנה אווירית מחיל האוויר. הגורם אישר כי בתום החקירה הסמויה נחקרו למעלה מעשרים חיילים, מתוכם נעצרו 12 שהצטבר נגדם חשד סביר לשימוש או סחר בסמים. שישה מהעצורים מכחישים כל קשר לעדות נגדם. הגורם הצבאי ציין כי "מוקדם מדי לקבוע מה גודל הפרשה. לקראת הערב, כשהתביעה וחוקרי מצ"ח יסיימו את מצעד החקירות, נדע לאן מנשבת הרוח".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "במסגרת פעילות של המשטרה הצבאית החוקרת, נאספו ראיות כנגד 12 חיילים תושבי העיר דימונה בחשד לביצוע עבירות סחר ושימוש בסמים אשר הובילו אמש למספר מעצרים". עוד נמסר כי "החקירה בנושא נמצאת בראשיתה. בסיום החקירה יועברו ממצאיה לבחינת הפרקליטות הצבאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully