וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 18 נדקר הלילה ברחובות, מצבו מוגדר קשה

הצעיר במהלך קטטה ברחוב הרצל בעיר ופונה לבית החולים "קפלן" להמשך בדיקות וטיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ובסריקה אחר חשודים אפשריים במעשה

צעיר בן 18 נדקר הלילה (שבת), במהלך קטטה שפרצה ברחוב הרצל שברחובות. הצעיר פונה לקבלת טיפול בבית החולים קפלן, ומצבו הוגדר כקשה. נסיבות האירוע טרם הובהרו, וזו פתחה בחקירת האירוע וכמו כן בסריקה אחר חשודים בעיר.

במהלך החודשים האחרונים, התרחשו בעיר מספר ניסיונות חיסול במסגרת מה שתואר על ידי המשטרה כ"מלחמת עבריינים בעיר". לפני כחודש וחצי, חוסל ברחובות אופיר בשארי, תושב העיר בן 39 המוכר למשטרה. הוא נורה למוות כאשר שהה בתוך רכב בפינת רחוב האצ"ל ודרך יבנה. במסגרת אותם אירועים, נפצעו גם שתי ילדות, אחיות, שפונו לבית החולים כשהן פצועות באורח קל.

"מדובר במלחמות מטופשות בין עבריינים", אמר אז הגורם במחוז מרכז של המשטרה על ההתרחשויות, במיוחד סביב שכונת קריית שלום ברחובות. "רוב האירועים הם על רקע של כבוד ושליטה, בעיקר בתחום הסמים, אך חלק מהם תוצאה של מלחמות כלכליות". עם זאת ציין הגורם, כי "לא מדובר בסדרי גודל של משפחות הפשע הגדולות והמוכרות. זה יותר עניין של להראות מי החזק פה".

לפני כחודשיים נדקר למוות אורגיל מואטי, תושב רחובות בן 17, בפארק שרונה בעיר. לדברי עדי ראייה, מואטי, המוכר למשטרה, נרצח לאחר מרדף שניהלו אחריו שלושה בני אדם. כתבי אישום הוגשו נגד החשודים במעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully