וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבטלים הזמנות לבולגריה, שגרה לגבי שאר היעדים

19.7.2012 / 18:13

סוכנויות הנסיעות מדווחות על ביטולים המוניים של הזמנות לבולגריה בעקבות הפיגוע. סמנכ"ל "איסתא": "צעירים פחות לחוצים וכמעט לא מבטלים, ועיקר הביטולים הם של משפחות"

צילום: שי מכלוף, דניאל בוק, דובר צה"ל, הטלוויזיה הבולגרית, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

יממה לאחר הפיגוע נגד ישראלים בבולגריה, אזרחים רבים מתלבטים האם לבטל את חופשתם באירופה. סוכנויות הנסיעות מדווחות על ביטולים רבים במהלך היום (חמישי) בעיקר לבולגריה, בעוד שלשאר היעדים עד כה לא נרשמו ביטולים משמעותיים. חברת "קווי חופשה" מסרה כי באשר לביטולי חבילות נופש מצד מטיילים ישראליים, מוקד החברה מקבל בקשות לשינוי נתיבי טיסה רק מישראלים שהיו אמורים לטוס לבורגס. אלה מועברים ליעדים אחרים כמו יוון, עם חבילה תואמת לזו שהזמינו. לגבי שאר היעדים, לא נרשמו בקשות לביטולים.

סמנכ"ל "איסתא", רונן קרסו, סיפר לוואלה! חדשות כי "אמש היו שיחות רבות שהגיעו למוקד וביקשו לברר פרטים בעיקר על יקיריהם שנמצאים במקום, הגל הזה עבר". באשר לביטולים, הוסיף כי "ההזמנות לשם מתחלקות למשפחות וצעירים. מטבע הדברים צעירים פחות לחוצים וכמעט לא מבטלים, ועיקר הביטולים הם של משפחות".

"קיבלנו מכתבים מהורים שאוסרים על ילדיהם לנסוע"

סמנכ"ל שיווק "השטיח המעופף", יאיר אשר, הוסיף כי "כמובן שישנם ביטולים, אך זה פחות דרמטי ממה שאני חשבתי שיהיה". באשר לביטולים, סיפר אשר כי "לבורגס יש לא מעט ביטולים, אבל יש גם הרבה אנשים שעדיין לא ביטלו וגם היום בבוקר יצאה טיסה לורנה שמיועדת לבורגס. אותי באופן אישי זה די הפתיע".

בנוסף, סיפר מנהל סניף ב"כנפי משק", אלישמע אטיאס, כי "מאז אתמול יש לנו כמות של ביטולים היסטרית לבורגס. קיבלנו אפילו מכתבים מהורים שאוסרים על ילדיהם לנסוע לבורגס". לגבי העלות הכספית הכרוכה בביטולים, הסביר אטיאס כי "ניתן לבטל ללא דמי ביטול עד שבועיים לפני הטיסה ומסיבה זו אין בעיה של החזר כספי לגל הטיסות שתוכנן לאוגוסט, אך מי שהזמין לימים הקרובים צריך לברר עם הספק מה המדיניות של כל אחד ואחד מהם. המדיניות הזו יכולה להיות שונה מספק לספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully