וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערבבה שמחה בשמחה: התחתנה בטקס סיום התואר

ניר יהב

16.7.2012 / 21:18

כשנודע לסכינה בשאראת משכם שטקס סיום התואר הראשון שלה בכלכלה "נופל" על התאריך שקבעה לחתונתה, היא החליטה לאחד בין האירועים: "הפכתי את החתונה שלי לחתונה לאומית"

משתתפי טקס סיום התואר הראשון בשלוחה בשכם של אוניברסיטת "אל-קודס" הפתוחה לא האמינו למראה עיניהם: אחת מהצעירות שסיימו את התואר לבשה שמלת כלה, מתחת לגלימה השחורה שאותה עטו כל מסיימי התואר האקדמאי הנרגשים. ואכן, מהר מאד התברר לכולם כי אחת ממאות האקדמאים הטריים היא סכינה בשאראת בת ה-24, שהגיעה שלשום (ראשון) לקבל את התואר הראשון בכלכלה - ובד בבד חגגה שם גם את יום נישואיה.

הרעיון לאחד בין שני האירועים היה של הכלה. "הצעתי למחלקת יחסי הציבור באוניברסיטה שאחגוג את סיום התואר הראשון שלי ביחד עם נישואיי", סיפרה בשאראת. "האוניברסיטה נתנה את הסכמתה ונקטה בכל הצעדים הנדרשים. גם נשיא האוניברסיטה, ד"ר יונס עמרו, הסכים. רציתי בעצם להביע את הכרת התודה שלי לאוניברסיטה, ולפיכך החלטתי להפוך את החתונה הפרטית שלי לחתונה לאומית פלסטינית - שבה ישתתפו כל בוגרי התואר ובני משפחותיהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החלטתי להפוך את החתונה הפרטית שלי לחתונה לאומית פלסטינית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני רואה בטקס הזה טקס ייחודי מאד, שכל פלסטיני לוקח בו חלק", הוסיפה. "אני לא מרגישה שאיבדתי את הייחודיות של שמחתי הפרטית בכך שאני חוגגת את חתונתי ביחד עם עמיתיי ללימודיי. לא הייתי מציעה את הרעיון הזה, ללא הסכמת בן זוגי, בני משפחתי והאוניברסיטה".

סאלח בשאראת, אביה של הכלה הנרגשת, סיפר שהוחלט לאחד בין שני האירועים כשהתברר שהם "נופלים" על אותו תאריך. "קבענו את מועד החתונה לפני שהאוניברסיטה הודיעה מתי יתקיים טקס הענקת התארים", הסביר האב. "כשהבנו שהחתונה של סכינה מתקיימת בדיוק באותו יום של סיום התואר, חשבתי להפוך את היום הזה לחתונה לאומית פלסטינית. אנו שמחים שעמיתיה לספסל הלימודים משתתפים כאן בשמחתה. איני רואה שום דבר שלילי בכך. האוניברסיטה תמכה בנו והיום הזה הפך ליום שמחה לאומית ושמחה פרטית ברגע אחד".
לקריאה נוספת
בדרך לחתונה עוצרים במיון: זוג עבר תאונה ביום החג
צפו: חתונת הכלבים הכי יקרה בעולם
”קומנדו האהבה” בהודו עוזר לזוגות מאוהבים להתחתן

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully