וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חתונת הכלבים הכי יקרה בעולם

250 אורחים צפו בנישואי בייבי הופ וצ'ילי פסטרנק בחתונה שעלותה מעל 150,000 דולר בניו יורק. לאורחים על שניים חיכו מנות יוקרתיות ולאורחים על ארבע הוכן מזנון מיוחד

חתונות יוקרתיות הן לא נחלת בני האדם בלבד, כך מסתבר, אלא גם של ההולכים על ארבע. שני כלבים נישאו אמש (חמישי) בניו יורק בחתונה היקרה ביותר שנערכה אי פעם. הכלה בייבי הופ דיימונד, היתה לבושה בשמלה יוקרתית ונראתה נרגשת, בעוד החתן ששמו צ'ילי פסטרנק, לא נראה נרגש במיוחד מהאירוע.

צפו בכתבת NBC

View more videos at: https://nbcnewyork.com.

החתונה הוכתרה על ידי שיאי גינס כחתונה היקרה ביותר שנערכה לבעלי חיים, כאשר שוויה היה 158,187 דולרים. האירוע מומן מתרומות של האורחים שרכשו כרטיסים. השיא הקודם נקבע ב-1996, כאשר שני חתולים נישאו בטקס שנערך בתאילנד ועלה אז 16,241 דולר בלבד.

המארגנים לא חסכו בהוצאות באירוע שהתקיים בסנטרל פארק. הצוות כלל את מארגנת החתונות של הסלבריטאים, כאשר שפים ידועים היו אחראים על המנות שהוגשו לאורחים. גם האורחים על ארבע לא התאכזבו - מזנון מיוחד עם אוכל לבעלי חיים הוכן לכבודם.

חתונת הכלבים היקרה ביותר שהתקיימה בניו יורק. AP
מחליפים נדרים/AP

הכלה בייבי הופ אומצה על ידי פעילת זכויות בלי החיים, וונדי דימונד, שכלבתה מתה מסרטן בחודש שעבר. הכלבה, לאקי, היתה אמורה להיות הכלה, אך בסופו של דבר בייבי הופ החליפה אותה והאירוע התקיים כחגיגה לזכרה של הכלבה.

"אני לא אמא של הכלה מאחר שבייבי הופ היא בת 65 בשנות כלב", כתבה דימונד באתר שלה, "אפשר לקרוא לי שושבינה".

חתונת הכלבים היקרה ביותר שהתקיימה בניו יורק. AP
גם האורחים היו נרגשים/AP
חתונת הכלבים היקרה ביותר שהתקיימה בניו יורק. AP
מאחלים רק מזל טוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully