וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כלבת הרחוב שכבשה בריצה את הגבעות בטיבט

28.5.2012 / 22:20

24 ימים, 1,833 קילומטרים, ועשרה הרים בגובה כולל של כ-4,000 אלפים מטרים - זהו המסע שעברה כלבת הרחוב "סה הקטנה" ברחבי טיבט, שהחליטה להצטרף לטיול אופניים של בני אדם

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

מלווה לא שגרתית למסע אופניים בטיבט: כלבת רחוב העונה לשם "סה הקטנה" הצטרפה בתחילת החודש לקבוצת רוכבי אופניים סינים למסע שנמשך כשלושה שבועות באזור טיבט. מה שהתחיל כמפגש מקרי בין סטודנט סיני שנתן אוכל לכלבת רחוב הסתיים בכך שהיא סיימה עימם מסע ריצה בן שלושה שבועות.

"בהתחלה לא חשבנו לשמור אותה", סיפר שיאו יונג, אחד מרוכבי האופניים, "למרות שהיא עקבה אחרינו זמן מה". אך כעבור זמן קצר הבינו הרוכבים שפרידה איננה על הפרק. "היא הראתה כוח רצון אדיר ועקבה אחרינו כל הדרך לכאן", סיפר. ולא רק שסה הקטנה הפכה לחלק בלתי נפרד מהמסע, אלא הרוכבים אף התאימו אותו אליה. "יש מדרון מאוד תלול בליטאנג, אז הכנו עבורה כלוב", סיפר יונג. כך שלבסוף היא רצה לצד חבורת המדוושים במשך 24 ימים, היא גמעה איתם כ-1,833 קילומטרים, וטיפסה עמם על עשרה הרים, בגובה כולל של כ-4,000 אלפים מטרים.

ויותר מהכושר המפתיע של כלבת הרחוב, מעניינת דווקא העובדה שהיא הפכה לכוח המניע שמאחורי המדוושים. הם סיפרו שנחישותה יוצאת הדופן של סה סייעה להם להשלים את המסע עד בירת טיבט. "המרחק הכי גדול שהיא רצה היה 60 ק"מ ביום אחד, הכל בעלייה", סיפר אחד מהרוכבים הנפעמים. וכמובן, תום המסע לא שם סוף לחברות בין הרוכבים לכלבה – יונג מתכוון לקחת אותה בטיסה כל הדרך בחזרה לביתו.

לקריאה נוספת:
כלבה הצילה בעליה מרכבת דוהרת - ורגלה נקטעה
צפו: הבולדוג הכי אקסטרימי נגד הבולדוגית הכי עצלנית בעולם
החברים של עזית: יחידת עוקץ מאמנת כלבים לצנוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully