וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבה הצילה בעליה מרכבת דוהרת - ורגלה נקטעה

לילי הפיטבולית בת השמונה משכה בשיניה את אדוניתה בת ה-54 שאיבדה את הכרתה ונפלה לפסים בעיירה במזרח ארה"ב - אך נפגעה בעצמה. היא נותחה, וצפויה להתאושש ולשוב ללכת

מעולם לא הייתה המחשה טובה יותר לאימרה "הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם" - והיא מגיעה דווקא מגזע שבדרך כלל לא נהנה מיחסי ציבור טובים במיוחד. לילי, כלבת פיטבול בת שמונה מהעיירה שירלי שבמדינת מסצ'וסטס בארצות הברית, הצילה את חייה של בעליה, כריסטין ספיין בת ה-54, כשגררה אותה בשיניה מפסי רכבת אליהם נפלה מחוסרת הכרה - אך תוך כדי מעשה נפגעה בעצמה באורח קשה על ידי הרכבת, ורגלה נקטעה. על פי הדיווח אתמול (רביעי) על הסיפור ברשת ABC, ספיין עצמה יצאה מהתקרית ללא פגע.

צפו בכתבת ABC

על פי המידע שנמסר לרשת מהמרכז הרפואי "איינג'ל" לבעלי חיים בבוסטון, שבו טופלה לילי, נהג הקטר סיפר כי הבחין באישה ובכלבתה על הפסים מעט לפני חצות ביום חמישי שעבר. לדבריו, הוא ניסה לבלום, אך הרגיש שפגע בהן. הוא יצא מהקטר וראה כי ספיין לא נפגעה, אך גלגל הרכבת עלה על רגלה של הכלבה וחתך אותה, והיא דיממה בכבדות.

לילי הובהלה לטיפול בבית חולים לחיות, לשם הגיע גם בנה של ספיין, דייוויד לנטיין, שוטר במשטרת בוסטון. לדבריו, הוא חרד לגורלה של הכלבה, אך מיד כשראה אותה - נרגע: "הדבר הראשון שראיתי היה העיניים הגדולות והיפהפיות שלה שמביטות בי. ראיתי שהרגל שלה פגועה קשות - אבל היא עדיין כישכשה בזנב".

"זה הטבע האמיתי של הפיטבולים"

הכלבה האמיצה עברה שני ניתוחים במהלכם נקטעה הרגל והושתלו מסמרי פלדה לקיבוע אגנה שנשבר. כעת יש צלקת ארוכה במקום בו הייתה בעבר רגל - אך לדברי רופאיה, היא צפויה להתאושש ולשוב ללכת, על שלוש רגליים.

לדברי בנה, ספיין התמוטטה בתחנת הרכבת לאחר ששמעה "בשורה רעה". עם זאת, מהמשטרה המקומית נמסר כי היא נעצרה בעקבות המקרה, והואשמה למחרת בבית משפט בהפרעה לתנועה וסיכון הציבור, בהליכה על פסי רכבת ובהתאכזרות לבעלי חיים. לא ברור מה יעלה בגורל התביעה הזו. לדברי בנה, ספיין לקחה מאוד קשה את המקרה, וכעת היא עסוקה בהכנת הבית לשובה של הכלבה.

לגבי הכלבה, מספר לנטיין כי אימץ אותה לפני שלוש שנים ונתן אותה לאמו, משום שסבר כי החברה תהווה תרפיה טובה עבור האישה הנאבקת זה שנים בדיכאון, בחרדה ובאלכוהוליזם. לדבריו, אמו "נדלקה" על הכלבה מהרגע הראשון ונהגה לפנק אותה - ובד בבד, החלה לשתות פחות.

"אנחנו הצלנו את לילי, ועכשיו לילי הצילה את חיי אמי", הוא מסכם. "אני מקווה שהסיפור הזה יתפרסם ויראה מה הטבע האמיתי של הפיטבולים. אולי בזכות מה שקרה ללילי, עוד כלבים ימצאו בית".

אוהבי כלבים - עוד קצת בשבילכם:
פינת האימוץ: ליצ'י הרועה הגרמנית תעשה אתכם מאושרים
צפו: כלבים ומים - סיפור אהבה
הבולדוג הכי אקסטרימי נגד הבולדוגית הכי עצלנית בעולם
אתם בוחרים: הכלב עם הקוקו הכי בז'אנגלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully