וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחתונה עוצרים במיון: זוג עבר תאונה ביום החג

קובי מנדל

10.7.2012 / 21:50

בדרך לצילומים של יום החתונה, נקלעו זוג טרי מסכנין לתאונת דרכים ושניהם נפצעו באורח קל. החתן: "בירכתי שנשארנו בחיים". הכלה: "אני כבר רוצה להשתחרר מהמיון"

בני זוג מהצפון נפצעו היום (שלישי) באורח קל בתאונת דרכים בעת שהיו בדרכם לצילומים לפני חתונתם. השניים הגיעו לחדר המיון של בית החולים לגליל המערבי בנהריה בבגדי חתן וכלה, כשהם סובלים מכאבים וחבלות במספר מקומות בגופם.

בני הזוג, בילאל יאסין בן 33 מעראבה וסחר חידרי בת 24 מסכנין, היו בדרכם לצילומי החתונה בחיפה, כשהרכב בו נסעו, התנגש ברכב אחר על כביש 70 סמוך לצומת כפר יאסיף. "התנגשנו עם רכב אחר ופתאום היה בום גדול. זה היה מפחיד, מיד הבנתי מה קרה ובירכתי שנשארנו בחיים", אמר החתן לאחר האירוע. הכלה לעומת זאת, נשמעה פחות מפוחדת וסיפרה: "עברנו בדיקות וצילומים, אני כבר רוצה להשתחרר, זה היום המאושר בחיים שלי ואני מקווה שההמשך יהיה מוצלח וטוב יותר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"זה היום המאושר בחיים שלי ואני מקווה שההמשך יהיה מוצלח וטוב יותר" בני הזוג הטרי בבית החולים/מערכת וואלה, צילום מסך

ד"ר מיכאל עסאף, רופא אורתופד בבית החולים שטיפל בזוג, סיפר כי "מצבם מוגדר קל, לאחר בדיקות וצילום שעברו מתברר, כי הם סובלים מחבלות ומכות יבשות בעיקר באזור הגפיים והגב. עם סיום הבירור הרפואי הם ישתחררו לביתם ויוכלו לחגוג את יום חתונתם". למרות התאונה, החתונה נערכת הערב באולם שמחות בעיר סכנין, שם חוגגים כ-400 אורחים.

לקריאה נוספת

ארצות הברית: הכלה נדקרה למוות ביום חתונתה
אורחת מהאגדות: צפו במלכת אנגליה "דופקת חתונה"
יביאו צ'ק? חתונה עם 100 אלף אורחים תיערך בהודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully