וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורחת מהאגדות: צפו במלכת אנגליה "דופקת חתונה"

25.3.2012 / 18:25

יש מתנות חתונה שוות יותר מצ'ק: זוג שהתחתן במנצ'סטר בסוף השבוע קיבל מתנה בלתי נשכחת – אורחים מלכותיים הפתיעו את הזוג המאושר וצעדו לתוך האולם. "היינו המומים!"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

זוג בריטי טיפוסי, ג'ון ופרנסיס קאנינג, ביקשו מגע מלכותי בחתונתם: הם הגיעו ביום שישי לבניין העירייה במנצ'סטר כדי להינשא. אלא שלא בכדי הם בחרו בתאריך זה – הם ידעו כי מלכת בריטניה, אליזבת' השניה, ובן זוגה, הנסיך פיליפ, צפויים לבקר באותו המקום ובאותו הזמן.

הם הזמינו את הזוג המלכותי לצפות בהם מחליפים את נדריהם. אלא שהמלכה שיגרה מכתב בו היא מתנצלת ומסבירה כי מחויבות קודמות מונעות ממנה להגיע ליום המיוחד של הזוג קאנינג.

למרות המכתב, הוד מלכותה הפתיעה והחליטה לברך את נתיניה ביום חתונתם. "שלום פרנסיס, שלום ג'ון", בירכה המלכה את הזוג, שכבר השלים כי בחתונתם לא יהיו אורחים עם דם כחול, והשאירה אותם פעורי פה. "זה הפיל אותנו מיד", סיפרו הזוג.

לאחר שנרגעו, הזוג המאושר שחש כי נמצא בסיפור הוליוודי, שוחחו עם המלכה ופיליפ שמצאו זמן כדי להגיד מזל טוב ולשמוע על תכניות של בני הזוג לירח הדבש המתקרב. "היינו המומים!", אמרה פרנסיס. "זה היה פשוט "וואו", סיכם ג'ון בהתרגשות.

עוד חדשות מארמון באקינגהם:
דרוש: משרת דיסקרטי שיגיש ארוחת בוקר למלכה
בריטניה: בוטלה מסיבת חג המולד בארמון
כאחת האדם: מלכת אנגליה נסעה לחופשה - ברכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully