וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: בוטלה מסיבת חג המולד בארמון

מלכת בריטניה החליטה להפגין סולידריות עם נתיניה, העוברים תקופה קשה מבחינה כלכלית וביטלה את מסיבת חג המולד המפוארת שהיתה אמורה להיערך בארמון בקינגהאם למוזמנים ואנשי צוותה

מלכת בריטניה אליזבת השנייה מתחשבת מאוד בנתיניה. היום (חמישי) הודיע ארמון בקינגהאם כי הוד מעלתה החליטה לבטל את מסיבת חג המולד בארמון מכיוון שלדעתה אין זה הולם לערוך חגיגה בזמן שרבים מאזרחי הממלכה סובלים מקיצוצים וקשיים כלכליים.

המלכה משלמת בעצמה על המסיבה, הנערכת בדרך כלל כל שנתיים, אולם השנה היא החליטה לבטל אותה כדי להימנע ממראית עין של טעם רע. "המלכה מודעת לתנאים הכלכליים הקשים העומדים בפני המדינה", אמר דובר הארמון.

לפי דיווח בעיתון הבריטי "הסאן", כ-1,200 מוזמנים, ביניהם אנשי צוות הארמון, היו אמורים ליהנות במסיבת החג המולד המלכותית, שתוכננה ל-13 בדצמבר בעלות של 50,000 ליש"ט (כ-79,000 דולרים).

"כולנו עצובים מכיוון שזהו ערב נפלא שבו כולם משתחררים", אמר אחד מעובדי הארמון לעיתון. "בני משפחת המלוכה מסתובבים בחופשיות עם המשרתים - זה דבר נורמלי לראות את המלכה רוקדת עם אחד המשרתים, או את הנסיך פיליפ רוקד עם משרתת". המקור הוסיף, "השמפניה זורמת כמו מים ואתה מרגיש שהעבודה הקשה שלך זכתה להערכה. זה לא יעבור בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully