וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש: משרת דיסקרטי שיגיש ארוחת בוקר למלכה

מלכת בריטניה מזמינה באתר האינטרנט שלה את המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד משרת מתלמד. המשכורת היא רק 15 אלף ליש"ט לשנה, אבל המשרה תעניק יותר מהצצה לארמון המלוכה

אם אתם ידידותיים, דיסקרטיים, מחפשים עבודה וגרים באירופה, אולי המשרה הבאה מחכה לכם אצל מלכת בריטניה. "הדיילי מייל" הבריטי דיווח היום (חמישי) כי המלכה אליזבת פירסמה מודעת דרושים למשרה של משרת מתלמד. האדם שיזכה במשרה יעבוד בארמון בקינגהאם כמו גם בטירות בלמורל ו-ווינדזור ובבית סאנדרינגאהם, שכולם בבעלות המלכה.

המלכה אליזבת במושב הפתיחה של הפרלמנט הבריטי. רויטרס
מי יזכה במשרה? מלכת בריטניה/רויטרס

על אף יוקרתיות המשרה, המשרת צפוי להרוויח 15 אלף ליש"ט בשנה שהם 90 אלף שקלים בלבד. המשכורת הינה עבור 45 שעות עבודה בשבוע, כך שהמשרת ישתכר כ-40 שקלים לשעה. העבודה כוללת איסוף ומסירה של מגשי קפה ותה, וארוחות בוקר לבני המשפחה. בנוסף, יצטרך המשרת למסור למשפחת המלוכה את עיתוני הבוקר "בצורה דיסקרטית ויעילה". הוא יהיה גם אחראי לסדר, להגשת הארוחות ופינויין.

לפי הדרישות כפי שפורסמו באתר הבית של המלכה, המועמדים צריכים להיות "ידידותיים, מנומסים, נגישים, ובעלי יכולת להיות דיסקרטיים ולהישאר חשאיים". מי שיכול להתקבל לתפקיד חייב להיות בעל אזרחות של אחת ממדינות אירופה, אך חייב לשלוט באנגלית.

מי יהיה אחראי על כלי המיטה של המלכה?

משרתים מתלמדים נחשבים לעובדים זוטרים בארמון, ומשכורתם נמוכה, אך הם הם מקבלים מזון והטבות רבות. רבים מהם מתחילים לעבוד בתפקיד הזוטר רק בשביל ההזדמנות לעבוד בארמון המלוכה. עם זאת, בעתיד הם יכולים לשפר את תנאיהם, מאחר שמשרתים ותיקים יכולים להרוויח אחרי פרישתם מאה אלף ליש"ט בשנה במגזר הפרטי.

מלבד העבודה עבור בני המשפחה, משרתים מתלמדים צריכים גם לשרת את אורחי הארמון. לפי הדרישות, הם אמורים "לברך את האורחים ולהגיש משקאות בצורה מנומסת, לנסוע בכרכרה המלכותית ולמסור הודעות לבני המשפחה".

משרה נוספת שהוצעה על ידי המלכה היא של אחראי על כלי המיטה בארמון וינדזור. הוא יהיה אחראי שהמצעים והמגבות הנכונים יוגשו למלכה, בני משפחתה ואורחיה. המועמדים צריכים לדעת גם לתקן מצעים, כולל כאלה שכבר משמשים עשרות שנים את בני המלוכה הבריטית.

עוד על משפחת המלוכה
החלמה מהירה: הנסיך הבריטי פיליפ נותח בלבו
כאחת האדם: המלכה נסעה לחופשה - ברכבת
אוסטרליה: חשף ישבנו בפני המלכה אליזבת - ונעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully