וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קומנדו האהבה" בהודו עוזר לזוגות מאוהבים להתחתן

משפחותיהם של זוגות צעירים מהודו מערימות קשיים למיסוד הקשר בשל מגבלות שנובעות ממוסכמות חברתיות. ארגון סודי אחד לקח על עצמו את תפקיד קופידון ועוזר לזוגות הללו להתחתן

כשראג'ביר הכיר את מדורי כשהיה בן 12 הוא ידע שהיא תהיה אשתו. אבל בהודו, כמו בהודו, הדברים אינם פשוטים. ההורים מטילים בדרך כלל וטו על בני זוג עתידיים לנישואים, ומציבים קריטריונים לפיהם יאושרו או לאו: מעמד חברתי, גוון עור, מזל (הורוסקופ), גובה, אופי, הכשרה מקצועית, משפחה והרגלי אכילה. המונח "אהבה" אינו מוזכר כלל ברשימה זו.

לפני זמן לא רב החליטו ראג'ביר בן ה-23 ומדורי המבוגרת ממנו בשנתיים על מיסוד הקשר ביניהם והודיעו למשפחותיהם. התשובה "לא" לא איחרה לבוא מצד שני הצדדים, אך האוהבים הצעירים לא התייאשו. כשמשפחתה של מדורי לקחה אותה לכפר, כדי שתכיר שם בחור "ראוי יותר", לדבריהם, התקשר ראג'ביר ל"קומנדו האהבה".

השם עלול להטעות, אך מדובר בקבוצה של אנשי עסקים ועיתונאים הקיימת כבר עשר שנים, ומטרתה להגן על זוגות אוהבים. ה-BBC הקדיש השבוע לקבוצה הזו כתבה נרחבת.

סאנג'וי סצ'דבה, אחד המייסדים של הארגון, הסביר לרשת השידור הבריטית כי המטרה היא לספק הגנה להודים מאוהבים. ראג'ביר ומדורי נפגשו בסתר בתחנת רכבת ונסעו לאחד המקלטים הסודיים בהם יושבים "חיילי הקומנדו". כשהגיעו הם זכו לקבלת פנים מרגשת: פרחים, בגדים הדורים ומעט תכשיטים עבור מדורי, אך יותר מכך – הם זכו לחיוכים, עידוד ואיחולים לבביים. זמן קצר לאחר מכן הם הפכו לבעל ואישה.

ה"אני מאמין" של ה"קומנדו", על פי המייסד סצ'דבה, הוא לפתור את השסע המצוי בחברה ההודית בנוגע לנישואים. ב"קומנדו" מקווים כי הילדים של הזוגות להם הם עוזרים להתחתן יגדלו לעולם חופשי ושוויוני יותר.

לקריאה נוספת:
הודו: השחקנית נחטפה על ידי קולגות שערפו את ראשה
מרקו 2012: מצא את אמא אחרי 25 שנה בעזרת גוגל
מיליוני הודים כבר לא עניים? תלוי את מי שואלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully