וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד במעורבות בתקרית הירי בטיילת באילת

רמי שני

16.7.2012 / 17:34

סכסוך על בעלות של דוכן מיצים הוא שהוביל ככל הנראה לתקרית הירי בעיר הדרומית. משטרת אילת הודיעה על סגירת הדוכן ל-77 ימים מחשש לתקריות נוספות שיסכנו את הציבור

משטרת אילת עצרה היום (שני) אדם החשוד במעורבות בתקרית הירי אמש, בדוכן המיצים 'סוף הדרך' הנמצא בטיילת של אילת. במקביל, הנחה סגן מפקד משטרת מרחב אילת, סגן ניצב איתן גדסי, לסגור את הדוכן למשך 77 ימים, זאת נוכח סכסוך על רקע השליטה בבעלות על המקום. ייתכן כי העובדה שהאירוע התרחש במקום הומה, ומספר עדים סייעו ביצירת קלסתרון של החשוד, תרמה למעצרו.

על פי הערכות המשטרה, הסכסוך בין הגורמים השונים הטוענים לבעלות על המקום, עלול להביא לאירועים נוספים העלולים להעמיד בסכנה את חייהם של העוברים ושבים בטיילת. האירוע התרחש אתמול באילת, כאשר גבר בן 36 נורה כאשר עמד בחנות לממכר מיצי פירות בטיילת במרינה. האיש, תושב העיר, נפגע ברגליו ופונה במצב בינוני לבית החולים יוספטל בעיר. החשוד בירי נמלט מהמקום והמשטרה פתחה כבר אתמול בסריקות לאיתורו. בתוך כך, הודיעה המשטרה כי היא בוחנת את הקשר בין החשוד בירי לגבר שנורה, ולא פוסלת את האפשרות כי החשוד פעל עם שותף שהמתין בסמוך למרינה וסייע לו להימלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully