וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נורה בטיילת באילת ונפצע בינוני; מצוד אחר חשוד

רמי שני

15.7.2012 / 22:49

האיש, תושב העיר כבן 35, עמד במרינה ונפצע ברגליו. החשוד בירי נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בסריקות אחריו. לפנות בוקר נפצע נער שעבד בקיוסק ברמלה, כנראה במהלך שוד

באילת נורה הערב (ראשון) גבר בן 36 שעמד בחנות לממכר מיצי פירות בטיילת במרינה. האיש, תושב העיר, נפגע ברגליו ופונה במצב בינוני לבית החולים יוספטל. החשוד בירי נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בסריקות לאיתורו. העובדה כי זירת הירי הינה מקום הומה אדם סייע לכך שבנעשה הבחינו עוברי אורח, שהזעיקו את המשטרה ומד"א וסייעו ביצירת קלסטרון החשוד.

מחקירה ראשונה של המשטרה עולה שמדובר באירוע על רקע פלילי, שמקורו ככל הנראה בסכסוך כספי. במקביל, בוחנת המשטרה את הקשר בין החשוד בירי לגבר שנורה, ולא פוסלת את האפשרות כי החשוד פעל עם שותף שהמתין בסמוך למרינה וסייע לו להימלט.

לפנות בוקר נפצע ברמלה נער בן 15 פצעים קשים, מיריות שנורו לעברו בקיוסק ברחוב שמחה הולץ. ככל הנראה מדובר בשוד שהסתבך. על פי החשד, אלמונים נכנסו לקיוסק "בא לי בול" בו עבד הנער, ירו בו מספר יריות בפלג גופו העליון, ונמלטו מהמקום. כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשודים בירי.

מחקירת המשטרה עולה שככל הנראה החשודים התכוונו לבצע שוד במקום. אחד מהם שלף אקדח וירה בנער, המשמש זבן בעסק המשפחתי. הנער נפל לרצפה כשהוא מדמם, והיורה, או היורים, נמלטו מהמקום. אדם נוסף שהיה באותה העת בקיוסק לא נפגע. עוברי אורח שהיו באזור ושמעו את היריות הזעיקו את מד"א ואת המשטרה.

לקריאה נוספת
נער בן 15 נורה בקיוסר ברמלה, ככל הנראה במהלך שוד
רצח בתל אביב: עד מדינה לשעבר נורה למוות ברכבו
רצח בג'לג'וליה: גבר בן 32 נורה למוות מרכב חולף

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • אילת
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully