וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 15 נורה בקיוסק ברמלה, מצבו קשה

15.7.2012 / 1:41

על פי החשד, הנער בן ה-15 נורה על ידי אלמונים שניסו לשדוד את הקיוסק בו עבד כזבן. הוא הועבר לניתוח בבית החולים אסף הרופא. המשטרה פתחה בסריקות אחר היורים

נער בן 15 נפצע הלילה (שבת) באורח קשה מיריות בקיוסק ברחוב שמחה הולץ ברמלה, ככל הנראה במהלך שוד שהסתבך. על פי החשד, אלמונים נכנסו לקיוסק, בו עבד באותה שעה הנער, ירו בו מספר יריות בפלג גופו העליון ונמלטו מהמקום. כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשודים בירי.

מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה השניים נכנסו לקיוסק "בא לי בול" ברמלה במטרה לבצע שוד. בשלב מסוים, שלף אחד מהם אקדח וירה בנער, המשמש זבן בעסק המשפחתי, מספר יריות. הנער נפל לרצפה כשהוא מדמם, והיורה, או היורים, נמלטו מהמקום. אדם נוסף היה באותה העת בקיוסק. אזרחים שהיו באזור, ושמעו את היריות, הזעיקו את מד"א ואת המשטרה.

פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לנער טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו בניידת טיפול נמרץ, כשהוא במצב קשה, לבית החולים אסף הרופא, שם הוא הוכנס במהירות לניתוח. כוחות ממשטרת תחנת רמלה, בפיקודו של סגן ניצב שלומי שגיא, הגיעו למקום והחלו בחקירת האירוע. כמו כן, הם הציבו מחסומים ברחבי העיר, בניסיון לאתר את המבצעים.

סגן ניצב שגיא מסר לוואלה! חדשות: "סמוך לשעה 23:30 דווח על נער כבן 15 ירוי. הגענו למקום, ומחקירה ראשונית שביצענו עולה כי מדובר בניסיון שוד שלא צלח. הנער פונה במצב קשה. החקירה הועברה לצוות חקירה מיוחד של מרחב שפלה, ואנחנו מבצעים חיפושים אחר חשודים בביצוע המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully