וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח שירה למוות באדם בטיילת בת"א הורשע ברצח

מארק עמנואלוב, שירה בויטלי בורקוש-טופילייר מטווח קצר במהלך קטטה מחוץ למסעדת "ביבלוס" בטיילת הרברט סמואל, ופצע אדם נוסף, הורשע גם בגרימת חבלה בכוונה מחמירה

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את מארק עמנואלוב, מאבטח לשעבר במסעדת "ביבלוס" בטיילת בתל אביב, אשר ירה למוות בויטלי בורקוש-טופילייר, ופצע אדם נוסף, במהלך קטטה בינואר בשנה שעברה. עמנואלוב הורשע ברצח בכוונה תחילה, ובגרימת חבלה בכוונה מחמירה.

בהכרעת הדין קיבל בית המשפט את עמדת הפרקליטות, אשר התבססה על עדויות של עדי ראיה ועדות של רופא פתולוג, כי גם אם התרחשו האירועים במהלך קטטה שפרצה בין השניים, עמנואלוב ירה בבורקוש-טופילייר מטווח קצר במטרה להרגו, גם כשזה שכב על הרצפה, ולא יכול היה להוות איום.

הכרעת דין לרוצח  מהטיילת. יותם רונן
עמנואלוב בהכרעת דינו, היום/יותם רונן

כאמור, הוא הורשע גם בעבירה של החבלה בכוונה מחמירה, משום שירה בחברו של בורקוש-טופילייר, יבגני סרגינקו מספר פעמים, בעת שזה צעק לעברו שיפסיק לירות ובשלב מאוחר יותר ניסה להימלט מזירת האירוע.

בית המשפט דחה את גרסת עמנואלוב, לפיה הייתה התגרות מצד בורקוש-טופילייר, והוא פעל בהגנה עצמית, בקובעו כי הגרסה איננה עקבית, מתבססת על שקרים וטענות סותרות ואיננה מתיישבת עם המציאות העובדתית כפי שהוכחה על ידי התביעה. לפיכך, קבע בית המשפט כי עמנואלוב לא היה נתון בסכנה, והירי לא בוצע מתוך הגנה עצמית.

"ירה מטווח קצר בכוונה לגרום למוות"

מכתב האישום שהוגש נגד עמנואולוב עלה כי ויכוח מתמשך התפתח בינו לבין מאבטחיו של העבריין אלכס קאהן, לאחר כשבוע של עימותים מילוליים ביניהם. על פי כתב האישום, במהלך הקטטה, שלף עמנואלוב את האקדח, שהיה על גופו, דרך אותו, ירה לכיוונו של בורקוש-טופילייר ופגע בו, וכתוצאה מהירי הוא נפל ארצה. מאבטח אחר שצעק לעברו שיחדל מהיריות ויזרוק את האקדח, נורה אף הוא ונפגע. המאבטח ניסה לברוח מהזירה, אולם עמנואלוב ירה לעברו שני קליעים נוספים, בכוונה לגרום לו לחבלה חמורה.

לאחר מכן, כך על פי האישום, חזר עמנואלוב למאבטח הראשון שנורה ושכב על הרצפה, עמד מעליו וירה לכיוונו, מטווח קצר ביותר, מספר קליעים נוספים - וזאת בכוונה לגרום למותו. לאחר מכן, נמלטו מהמקום כל המעורבים בקטטה. בורקוש-טופילייר פונה לבית החולים, אולם שם נקבע מותו. למאבטח השני שנורה נגרמו פצעים רבים והוא נזקק לניתוח עקב פגיעה במעי הגס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully