וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח שירה בטיילת בת"א מואשם ברצח

7.2.2011 / 10:27

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום באשמת רצח נגד מארק עמנואלוב, שלפני כשלושה שבועות ירה למוות מטווח קרוב בשומר ראש במסעדת "ביבלוס" שבטיילת בת"א

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק . עריכה: יאיר דניאל)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד מארק עמנואלוב, מאבטח במסעדת "ביבלוס" בטיילת הרברט סמואל בתל אביב, בגין רצח. בנוסף מואשם עמנואלוב גם בחבלה בכוונה מחמירה בעקבות פגיעתו ביבגני סרדינקו, מעורב נוסף בקטטה. עמנואלוב נקלע לפני כשלושה שבועות לקטטה, במהלכה שלף את אקדחו וירה לכיוון ויטאלי בורקוש טופילייר וגרם למותו.
.
מכתב האישום עולה, כי ויכוח מתמשך התפתח בין עמנואלוב לבין
מאבטחיו של אלכס קאהן, לאחר כשבוע של עימותים מילולים בין עמנואלוב למאבטחים ולקאהן עצמו, התרחש האירוע בסיומו נרצח אחד מהמאבטחים.

המאבטח למשטרה לפני הירי: הכל כשורה

בכתב האישום מתוארים ארועי הלילה ומצוין כי "התפתחו חילופי מילים בין המנוח לבין הנאשם, בסופם השליך המנוח לעבר הנאשם כוס קפה ופגע בפניו. בעקבות התקרית התעורר זעמו של הנאשם, הוא נכנס למסעדה ודיווח למנהל על שארע. אז הורה מיכאל לנאשם להישאר בתוך המסעדה, עד אשר יתפנה לטפל בעניין. לאחר מכן התקשר הנאשם לאחיו וסיפר לו על התקרית. האח הקשר למשטרה ודיווח כי מאבטחים מכים עובד במסעדה. ניידת המשטרה הגיעה למקום, אולם לא הבחינה בנאשם. מוקדנית המשטרה התקשרה למכשיר הטלפון הסלולארי של הנאשם, אך הוא טען כי הכול כשורה וכי אין צורך בהתערבות המשטרה, שעזבה את המקום".

במקביל פנה עמנואלוב למכר שלו, שישב בתא כלא יחד עם אחד מהמאבטחים. עם הגעתו למקום פרצה קטטה בין השניים לבין המאבטחים. מכתב האישום עולה כי במהלך הקטטה, שלף הנאשם את האקדח, שהיה על גופו, דרך אותו, ירה לכיוונו של ויטלי בורקוש-טופילייר, פגע בו וכתוצאה מהירי הוא נפל ארצה. מאבטח אחר שצעק לעבר הנאשם כי יחדל מהיריות ויזרוק את האקדח, ובתגובה ירה עמנואלוב לכיוונו ופגע בו. המאבטח שנפגע ניסה לברוח מהזירה, אולם עמנואלוב ירה לעברו 2 קליעים נוספים, בכוונה לגרום לו לחבלה חמורה.

לאחר מכן חזר עמנואלוב למאבטח הראשון שנורה ושכב על הרצפה, עמד מעליו וירה לכיוונו, מטווח קצר ביותר, מספר קליעים נוספים וזאת בכוונה לגרום למותו. לאחר מכן נמלטו מהמקום כל המוערבים בקטטה. בורקוש-טופילייר פונה לבית החולים אולם שם נקבע מותו. למבטח השני שנורה נגרמו פצעים רבים והוא נזקק לניתוח עקב פגיעה במעי הגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully