וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ופצוע בינוני מירי בטיילת בת"א

איילה חננאל ואריאל נוי

20.1.2011 / 0:01

גבר כבן 40 נהרג וגבר כבן 30 נפצע באורח בינוני מירי באזור הטיילת בתל אביב. על פי החשד, מאבטח של מסעדה באזור נקלע לקטטה עם השניים במהלכה ירה בהם

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: דורון שטיין)

גבר כבן 40 נהרג וגבר כבן 30 נפצע באורח בינוני מירי אמש (רביעי) בצידו השני של הרחוב מול מסעדה ברחוב קויפמן פינת רחוב המרד בטיילת הרברט סמואל בתל אביב. החשוד בירי, מאבטח במסעדה, הסגיר את עצמו לידי המשטרה ונעצר. שוטרי תחנת לב תל אביב בפיקודו של תת ניצב צ'יקו אדרי עיכבה את בעל המקום לחקירה והפסיקה את המסיבה. כמו כן תוחקרו כל המבלים.

מחקירה ראשונית עולה, כי ארבעה גברים הגיעו למסעדת "ביבלוס" באזור הטיילת בתל אביב בה נערך אירוע פרטי. הארבעה עובדים ככל הנראה כמאבטחיו של בעל המקום, בחקירתו טען המאבטח כי הארבעה הגיעו הלילה למסעדה, החלו להקניט אותו ואף שפכו עליו כוס קפה. לטענתו, הארבעה שהיו מצויידים באלות החלו לתקוף אותו ואף ניסו לחטוף ממנו את נשקו והוא בתגובה יצא מהמסעדה והחל לירות לכל עבר. עדי ראייה הגדירו את האירוע כ"מתקפת אמוק". בגופתו של ההרוג נמצאו חמישה פצעי ירי.

עוזר של בעל המקום הכחיש כי הנפגעים מהירי הם מאבטחיו של בעל המקום. "הוא מגיע לעבודה באופניים, אין לו מאבטחים", אמר העוזר. בנוסף סיפר העוזר כי המאבטח שירה היה "בחור שקט ושלו". העוזר הוסיף כי "אנחנו מקום עם אנשים ברמה גבוהה הפועל בהתאם לכל הוראות המשטרה ואין לנו מושג מי האנשים האלה. אין אצלנו אף פעם אירועי אלימות".

אחד הפצועים התמוטט בפתח המסעדה ואילו השני הצליח להיכנס בחזרה למסעדה וקרס על אחת הספות. זמן קצר לאחר מכן, הסגיר עצמו המאבטח לידי המשטרה וכעת הוא נחקר. שניים מתוך ארבעת המעורבים בקטטה נמלטו מהמקום. באירוע במסעדה נכח ככל הנראה גם דיפלומט מאוזבקיסטן.

בחקירתו סיפר המאבטח, כי הארבעה הגיעו גם שלשום למקום במהלך המשמרת בה עבד, ו"הציקו לו", לדבריו. כעת נבדק החשד לפיו למאבטח ולארבעה היה סכסוך קודם.

דובר מגן דוד אדום זכי הלר מסר, כי ההרוג נורה בפלג גופו העליון וצוותי מד"א ניסו לבצע בו פעולות החייאה. עוד נמסר, כי הפצוע השני סובל מפצעי ירי בגפיו התחתונות. הפצוע פונה לבית החולים איכילוב בעיר.

(עדכון ראשון: 22:37, 19.01.11)

  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully