וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריש ענק טרף גולש באוסטרליה, חיפושים אחר גופתו

האיש נהרג על ידי כריש באי וודג', בזמן שחברו הצליח לברוח. "היה דם בכל מקום. ניגשתי לתפוס את הגופה, אך הכריש התקרב אל אופנוע הים שלי וניסה להפיל אותי", סיפר עד ראייה

התקפת כריש קטלנית באוסטרליה: אדם נהרג הבוקר (שבת) על ידי כריש לבן בעת שגלש בסמוך לאי וודג', המרוחק כ-160 קילומטרים מהעיר פרת' שבמערב המדינה. הקרבן גלש עם חברו במימי האי, וכשהיו השניים במרחק של כ-40 מטרים מהחוף, הותקפו לפתע על ידי הכריש. בזמן שאחד מהם הצליח לשחות בחזרה אל החוף, הגולש השני לא הצליח לברוח ונאכל על ידי החיה האימתנית.

צפו בניסיונות החילוץ באוסטרליה:

"היה דם בכל מקום. כריש לבן ענקי ממש הקיף את הגופה, כשרק פלג הגוף העליון נותר", סיפר מאט הולמס, שגלש עם חבר על אופנוע הים שלו בזמן האירוע. לאחר שהשיב את חברו בחזרה לחוף הוא חזר לנסות לסייע לקרבן. "ניגשתי לתפוס את הגופה, אך הכריש התקרב אל אופנוע הים שלי וניסה להפיל אותי. עשיתי עוד סיבוב וכשחזרתי לאסוף את הגופה, הכריש כבר לקח אותה ונותר רק דם בכל מקום. לא יכולתי לעשות דבר. עשיתי כל מה שיכולתי", אמר הולמס.

החוף נסגר לרחצה וצוותי חיפוש והצלה מנסים לאתר את גופת הקרבן, שהמשטרה לא אישרה עדיין את פרסום שמו. זו ההתקפה הקטלנית החמישית על ידי כריש במערב אוסטרליה ב-10 החודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully