וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: מה גרם למותם של למעלה מ-500 פינגווינים?

מאות הפינגווינים התגלו מתים בחופי המדינה הדרומית ביותר בברזיל, ריו גראנדה דו סול. הווטרינרים שחוקרים את סיבת המוות הפתאומי לא מצאו על גופם סימני פגיעה או תשישות

תעלומה באמריקה הלטינית: הרשויות בברזיל דיווחו אמש (שישי) כי למעלה מ-500 פינגווינים התגלו מתים בחופי המדינה הדרומית ביותר בברזיל, ריו גראנדה דו סול. המרכז ללימודי חוף וים הודיע, כי וטרינרים חוקרים את מותם הפתאומי של 512 הפינגווינים, שאותרו בחופים שבין הערים טרמנדאי וסידריירה, כמאה קילומטרים מבירת המדינה, פורטו אלגרה.

מהמרכז ללימודי חוף וים נמסר, כי כ-30 פינגווינים נותחו באוניברסיטת פורטו אלגרה על מנת להבין מה גרם למותם. עם זאת, תוצאות הנתיחה צפויות להגיע רק בעוד כחודש. גורמים במרכז אמרו לאתר האינטרנט "GLOBO'S G1" כי הווטרינרים נדהמו מהכמות העצומה של הפינגווינים שהתגלו מתים, בייחוד עצם העובדה כי לא ניכרו עליהם סימני פגיעה, תשישות, או מחסור במזון וכן לא נראו על גופם כתמי שמן.

מקורם של הפינגווינים הוא בדרום ארגנטינה וצ'ילה. בתקופה שבין מרץ לספטמבר הם נודדים לאורך חופי ריו גראנדה דו סול ומגיעים עד לסאו פאולו, העיר הגדולה ביותר בברזיל. הם ניזונים בעיקר מדגים קטנים ומסרטנים ימיים והאויב הגדול ביותר שלהם הם אריה הים הדרומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully