וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמולי: "נגיש בג"ץ אם לא יחוקק חוק הגיוס במועדו"

במסיבת עיתונאים שכונסה במאהל הפראיירים ברקע דברי השר יעלון, טען שמולי כי "החברה דוהרת לקיר בטון", וחזר על דרישות המטה: "מי שמשתמט - ישלם על זה, פלילית וכלכלית"

צילום: דניאל בוק עריכה: טל רזניק

"החברה שלנו דוהרת לקיר בטון, ויש תחושה שאף אחד לא אוחז בהגה" - כך אמר הערב (חמישי) יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, איציק שמולי, במסיבת עיתונאים שכינס מטה מטה המאבק לשוויון בנטל, ברקע אמירתו של השר משה יעלון, כי לא תקודם בשלב זה חלופה לחוק טל, לפחות עד עד תחילת אוגוסט, המועד בו יפקע החוק שפטר את בני הישיבות מגיוס לצה"ל.

מסיבת עיתונאים מאהל הפראיירים. דרור עינב
"ראש הממשלה, אנחנו מסוחררים מהזיגזוגים שלך", אמר שמולי. מאהל הפראיירים, הערב/דרור עינב

"תסתכלו מה קורה בשנתון כיתה א', ותראו שבעוד 12 שנה הציבור המשרת במדינת ישראל יהפוך למיעוט, ולא נוכל להגיד שאנחנו משרתים בצבא העם, אלא בצבא מיעוט העם", הוסיף שמולי.

"אני רוצה בתחילת דבריי לפנות לראש הממשלה: אנחנו כבר מסוחררים מהזיגזגים שלך", אמר שמולי. "הוא הקים את ועדת פלסנר ופירוק אותה, קיבל את מסקנותיה ודחה אותן", המשיך שמולי, שאף טען כי במידה שלא תחוקק חלופה לחוק טל עד תחילת אוגוסט, יוגש בג"ץ מטעם מטה המאבק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"דברי השר יעלון מהווים בריחה מאחריות"

שמולי הציג את דרישות חברי המאבק לשוויון בנטל, ועמד על דרישותיהם, כשאמר כי "אנחנו דורשים חובת גיוס מגיל 18, אנחנו מוכנים, כחלק מההכרה שלנו במדינת ישראל כמדינה יהודית, לאפשר פטור של עד 1,500 צעירים חרדים, שהצבא יהיה זה שיקבע מיהם. אבל אנחנו מתעקשים על עיקרון ברור - מי שמשתמט ישלם על זה, פלילית וכלכלית, ומי שמשרת יתוגמל. ואת זה אנחנו דורשים בחקיקה, ולא בשנת 2054 אלא מחר בבוקר".

בועז נול, מראשי המאבק לשוויון בנטל, התייחס לדברי יעלון ואמר כי הם מהווים "בריחה מאחריות, כאשר הממשלה למעשה אומרת שלא יהיה כאן חוק. ראש הממשלה חושב שהוא מלך, אבל יש כאן מדינת חוק". נול המשיך בביקורת על נתניהו כשאמר כי "הוא בחר למרוח את עם ישראל, הוא ינאם בימים הקרובים נאומים מאוד יפים, ויסביר על מהפכה שהוא מוביל, אבל ביממה האחרונה הוא עשה פליק פלאק ונסוג מהכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully