וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה המזוהה עם אל-קאעדה: אחראים לפיגועים בסוריה

מבדיקת אתר האינטרנט של קבוצת הטרור "חזית אל נורסה" נמצא כי היא נטלה אחריות על רבים מהפיגועים ברחבי סוריה לאורך 16 החודשים האחרונים. במקביל - שרידי טבח בעיירה דומא

קבוצת הטרור "חזית אל נורסה", המזוהה עם אל-קאעדה נטלה אחריות על עשרות הפיגועים ברחבי סוריה לאורך 16 החודשים האחרונים – כך נודע אמש (רביעי) בעקבות בדיקה של קבוצה עוקבת אחר ארי האינטרנט של הג'יהאד. לאחרונה, המשטר הסורי האשים ארגוני טרור בטבח הנעשה במדינה, אך עם זאת, האופוזיציה בסוריה ו"הצבא הסורי החופשי" הכחישו כל קשר להאשמות אלו ואמרו כי גם אם רצו – אין להם היכולת לבצע פיגוע התאבדות בסדר גודל כפי שאל-קאעדה מסוגלים.

מבדיקת אתר האינטרנט של "אל נורסה" עולה כי קבוצת הטרור פרסמה בסוף חודש יוני טענות בדבר אחריות להתקפות ממוקדות בסוריה, ביניהן תחנת הטלוויזיה של תומכי המשטר בה נהרגו שבעה בני אדם.

בתוך כך, פעילי אופוזיציה בסוריה דיווחו הערב כי אזרחי הפרבר דומא שליד דמשק מחטטים בפחים בניסיון לאתר חלקי גופות וגופות מבותרות, בעקבות טבח שביצעו קבוצות של תומכי משטר בעיר. מנגד, בסוכנות הידיעות הממלכתית של סוריה "סאנא" דווח אך ורק על נזק שנגרם למבנים ולשירותים חשובים בדומא, וכן על כך שתושבי העיר נמלטו ממנה בעקבות "פעילות גורמי טרור".

בדיווח הממלכתי נמסר כי "שר הבריאות ווא'אל אל-חאלקי הדגיש כי משרדו פועל לשיקום בית החולים של דומא ולאספקת שירותים רפואיים לתושביה ותושבי האזור, לאחר שרבים מהם נפגעו בעקבות מתקפות של טרוריסטים חמושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully