וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדור התנצל, אולמרט הסיר את תביעת הדיבה נגדו

ההחלטה מביאה לסיומה את תביעתו של ראש הממשלה לשעבר בשל ראיון ל"הארץ", בו טען פרקליט המדינה כי התנהלותו של אולמרט "שערורייתית". לדור כתב: "לא התכוונתי לפגוע"

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, החליט להסיר את התביעה נגד פרקליט המדינה, משה לדור, בעקבות הסכמה בין הצדדים שהודעה עליה הועברה היום (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב. אולמרט הגיש את התביעה בשל ראיון שהעניק לדור לעיתון "הארץ" בפברואר 2011, בו הגדיר את התנהלותו של אולמרט כ"שערורייתית".

במכתב ההתנצלות שהעביר הבהיר פרקליט המדינה כי בעת מתן הראיון לא היה ער לכך שבמסגרת משפטו של אולמרט בבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש מסמך לפיו דיווח אולמרט למבקר המדינה בחודש יולי 2010, שבאותו חודש הוא החזיר את הכספים שקיבל מד"ר ג'ו אלמליח בשנת 1993.

עוד מסר פרקליט המדינה כי באשר לראיון ככלל, כוונת דבריו הייתה לתת דיווח על העשייה והעמדות של הפרקליטות, כפי שאלה מוצגות בבתי המשפט, וזאת, בין השאר, גם בתשובה לשאלות שהופנו אליו ביחס לתיקים העוסקים באישי ציבור. "פרקליט המדינה הבהיר כי בדבריו בראיון בנוגע לאולמרט, לא הייתה כוונה לפגוע במר אולמרט בכל דרך שהיא, וכי הוא מצר על כך שמר אולמרט חש את עצמו נפגע מן הדברים" נמסר ממשרד המשפטים. "מכל מקום, הפרקליטות, כמייצגת המדינה, ופרקליט המדינה, סבורים היו כי הבהרת הדברים במתכונת האמורה, שהביאה גם למחיקת התביעה בהסכמה, הייתה הצעד הנכון והמתבקש לעת הזו".

עורך דינו של אולמרט, אלי זהר, מסר: "פקרליט המדינה התנצל בפני אולמרט על הדברים הלא נכונים שאמר. טוב שעשה כן, וכך היה מצופה ממנו לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully