וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בתרדמת, התעוררה ולא זכרה שהיתה בהריון

צעירה בריטית הובהלה בשבוע ה-27 להריונה לבית החולים לאחר שאיבדה את הכרתה בשל אירוע מוחי. בעודה בתרדמת, היא הצליחה ללדת תינוקת בלידה טבעית, אך לא זכרה דבר כשהתעוררה

רוב הנשים בעולם היו מוכנות להביא ילד לעולם ללא הכאבים הכרוכים בלידה - צעירה בריטית אכן זכתה לכך, אך בנסיבות יוצאות דופן במיוחד. "הסאן" הבריטי מדווח היום (ראשון) על סיפורה של אמה מינורס בת ה-23, שהובהלה לבית החולים באסקס שבמזרח אנגליה בחודשים מתקדמים להריונה, לאחר שאיבדה את הכרתה בשל דלקת ריאות ועברה אירוע מוחי כפול.

היא היתה בתרדמת במשך שבועיים, ובעת בדיקה שגרתית כאשר היתה בשבוע ה-29 להריונה, גילו האחיות כי התינוקת מתחילה לצאת, ויילדו אותה באופן טבעי. כאשר האם התעוררה שבועיים לאחר מכן, מסר לה צוות בית החולים את בתה איימי והסביר לה מה קרה. "האחיות בירכו אותי. לא ידעתי על מה הן מדברות", סיפרה מינורס.

"זכרתי שאני נשואה ויש לי בן, אבל לא היה לי מושג שהייתי בהריון. לא דחפתי באופן מודע ולא היו לי צירים, אבל התינוקת הקטנה שלי היתה כאן ובריאה. זה כמו נס", אמרה האם. "למרות שהייתי לא בהכרה, הגוף שלי ידע מה לעשות". אחרי חודש בבית החולים, האם והתינוקת שבו לביתן, והתאחדו עם האב דין והבן הבכור קונארד.

מקרה מסוג זה קורה פעם או פעמיים כל עשר שנים. יש לציין כי במהלך תרדמת של אישה בהריון, הורמונים שמאיצים לידה עדיין פעילים. עם זאת, הבעיה הגדולה יותר היא כאשר האישה לא מסוגלת לדחוף את העובר.

לקריאה נוספת
פולין: ילדה בבריאות 2 תינוקות אחרי 75 יום של צירים
בריטניה שוברת שיאים: הסב בן 29, האם בת 14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully